mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Emojikkal kampányol a Katona
2017-09-11 09:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A színház évadindító kampánya, a Történeteink az elsősorban üzenetküldő alkalmazásokból ismert piktogramokra épül: a néhány emojiból álló sorokban egy-egy futó előadás történetét mesélik el röviden.


A kampány különlegessége, hogy egyik megjelenését azok a pólók képezik, melyek szeptember 20-tól a Katona ajándékboltjában megvásárolhatók. A kampány így egyszerre népszerűsíti a társulat tagjait, az emojikkal hivatkozott előadásokat és magukat a megjelenített termékeket is.

A Történeteink kreatívjai közterületen, a Katonában, illetve nyomtatott és online sajtóban lesznek láthatók szeptemberben. A koncepció a Katonában házon belül készült, a fotókat az Orbital Strangers készítette, a grafikai megjelenést pedig Báthori Róbert jegyzi.

A Katona József Színház a tavalyi év legsikeresebb hirdetői márkáit díjazó M+ toplistán második helyezést ért el, Hírszínház kampánya pedig a legjobb kampánynak járó elismerést kapta.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!