mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Internet Hungary-n bemutatkoznak a felforgatók
2017-09-12 13:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Szeptember 26-27-én rendezik meg az idei Internet Hungary konferenciát, amelynek jelmondata a "Késében vagy?".

A rendezvényen a felforgatók kerülnek a középpontba. A magyar konferenciák történetében először fog előadni a szabályozó, a technológia és eszköz oldal is. Szól lesz például az fintechről, az 5G-ről, vagy a jövőre életbelépő új szabályozókról a GDPR-ről és a PSD2-ről. Mellettük terítéken lesznek az online videók, a közösségi média trendek, és az un. szélessávú szórakoztatás téma is.

Idén 18. alkalommal rendezik meg az Internet Hungary konferenciát a magyar tenger partján, Siófokon. Az elmúlt években is számos meghatározó téma hangozott el Magyarország egyik legjelentősebb kommunikációs fórumán, amelyen az információs társadalom és a digitális gazdaság hazai és nemzetközi szereplői közösen tekintik át az internet által nyújtott lehetőségeket, fejlődési irányokat, gyakorlati alkalmazásokat. Ez pedig idén sem lesz másképp, ugyanis most a felforgatók lesznek terítéken. "A felforgatók, akik új belépőként vagy egy új technológiai vagy üzleti innovációt alkalmazva - drámai mértékben átalakítják az adott piaci szegmens évtizedek alatt kialakult viszonyait. Terjedésük sebességét gyorsítja, ha a döntéshozók korán felismerik jelentőségüket és időben megalkotják a szükséges háttérszabályozást. Éppen ezért azt gondolom, hogy itt az ideje, hogy mindenki feltegye magának a kérdést, hogy: felkészültünk-e rá, vagy már késésben vagyunk?" - mondta Csermely Ákos, az Internet Hungary konferencia tulajdonosa.

A két napos rendezvény alatt öt teremben, több száz hazai és számos külföldi előadótól hallhatunk majd előadásokat a felforgató trendekről, innovációkról, az internet, a digitális- gazdaság, a média- és kommunikáció szakterületeiről, ahová a szervezők több mint 2000 résztvevőt várnak. Az idei konferencia jelmondata a "Késésben vagy?", amely azt tükrözi, hogy a piaci szereplőknek érdemes feltenniük a kérdést, hogy felkészültek-e a felforgatók által hozott drasztikus változásokra. "Az idei Internet Hungary konferencia célja, hogy körbejárja és bemutassa a felforgatók világát és feltegyük azt a kérdést, hogy vajon milyen változásokat várhatunk a pénzügyi piacon, amely hatással lesz az internetes és digitális gazdaság szereplőire is? A felforgatók keretében beszélni fogunk a szabályozókról, a technológiáról, az eszközökről és arról, hogy milyen változás elé néz a pénzügyi szolgáltató szektor" - mondta Csermely Ákos, a konferencia főszervezője.

Idén összesen tizenhat különböző témában hallhatunk majd előadásokat a magyar online piac meghatározó rendezvényén. Az első napon 9 órától egészen este 8 óráig, míg a második napon 5 óráig. A rendezvény első napján a felforgatók, az érzelemtechnológia, a reklám-márka, a kereskedelem és a fintech megoldások lesznek terítéken. A felforgatók témában a felforgatók megjelenéséről, kialakulásukról lesz szó, emellett a dataklizma és az adatinvázió témája kerül megbeszélésre. Az érzelempiac kialakulásáról szóló előadásokból kiderül: hogyan tudnak mindenkit érzelmileg befolyásolni a mai digitális- és online világban valamint, hogy a tartalomnak milyen hatása van az érzelmeinkre. A reklám-márka témában szó lesz arról, hogy már nem ismeretlen tömegekhez beszélnek a márkák, és meg tudhatjuk azt is, hogy mennyire állandó ebben a dinamikusan változó világban egy márka hírneve. A kereskedelem témában szó lesz a vásárlói élményről, a marketing - sales folyamatokról és az e-kereskedelem evolúciójáról is. A fintech előadásokban szó lesz a legújabb technológiai és innovatív megoldásokról, az online fizetésekről, valamint kiemelten foglalkozik a konferencia a szélessávú szórakoztatás kérdésével.

A konferencia második napja a közösségi médiáról, vagyis a socialpallasról, a datamarketingről, a nativmarketingről, az online videókról és az ügyfélkapcsolatról fog szólni. A socialpallas téma a közösségi média legújabb trendjeit veszi majd végig. A datamarketing előadásaiból megtudhatjuk, hogy a hatalmas mennyiségű adatot, amely a rendelkezésünkre áll, hogyan tudjuk a céljaink eléréséhez használni. A nativmarketing szekcióból kiderül: milyen nativhirdetések működnek, milyen a jó kreatív, a tartalommarketing és az, hogy mennyire fontos a történetmesélés. Az online videó témában a legújabb trendekről, az online videófogyasztási szokásokról, és a felforgató műfajokról lesz szó. Az ügyfélkapcsolat előadásokban a téma fontosságáról, a legújabb kapcsolattartási technológiákról hallhatunk előadásokat valamint, hogy az eltérő generációk foglalkoztatásának milyen előnyei vannak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!