mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Discovery erősíti digitális csapatát
2017-09-14 09:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Spotifytól, a Google-től és az American Expresstől érkeznek vezető szakemberek a Discoveryhez.

A Discovery Communications több szenior szakemberrel erősíti nemzetközi digitális médiáért felelős csapatát. A digitális zeneiparban tapasztalt Francis Keeling lesz a Discovery digitális területért felelős nemzetközi vezetője (Senior Vice President, International Digital). A jelenleg az észak-ázsiai régiót vezető Jay Trinidad ezentúl a digitális projektekért is felel (Managing Director, Digital Ventures), Eugene Huang pedig a termékekért és technológiáért felelős alelnök lesz (Senior Vice President, Product and Technology). Mindhárom szakember Michael Langnek jelent (President, International Development & Digital).

Francis Keeling feladata új partnerségek és üzleti lehetőségek kiaknázása annak érdekében, hogy a Discovery minden képernyőn és szolgáltatáson keresztül el tudja juttatni tartalmait a fogyasztókhoz - hozzá tartozik a Discovery olyan OTT projektjeinek felügyelete, mint a közelmúltban bejelentett ProSiebennel közös digitális együttműködés. Keeling irányítja Londonból emellett a Discovery legnagyobb rajongói számára testre szabott digitális termékek fejlesztését is.

Keeling ezt megelőzően a Spotify vezetője volt (Global Head of Licensing), ahol a streaming szolgáltató új zeneforgalmazási stratégiájának bevezetését irányította. Korábban a Universal Music Group digitális üzletágát vezette, irányítva a zeneértékesítés átállását a fizikai eladásokról a digitális szolgáltatásokra.

"Francis kiváló vezető, aki hozzájárult a zeneipar üzleti modelljének átalakításához a diszruptív technológiák megjelenése után. A Spotifynál végzett munkáját is nagyon becsüljük, hiszen ez a cég kiválóan ki tudja elégíteni a fogyasztók digitális igényeit. Izgalommal várjuk, hogy Francis ezen a téren szerzett tapasztalataival, erős fogyasztói és digitális ismeretével a Discoveryt segítse" - mondta Michael Lang.

Jay Trinidad feladata a Discovery-márkák és szórakoztatóipar szolgáltatások globális digitális növekedésének támogatása lesz. Trinidad egy évtizedet töltött a Google-nál, stratégiai, operatív és termékfejlesztési területen - többek között a Chrome-mal foglalkozva -, legutóbb a délkelet-ázsiai fogyasztói marketinget irányítva.

Eugene Huang irányítja a Discovery nemzetközi termékeinek és szolgáltatásainak több platformos fejlesztését. Huang az American Express stratégiáért és tervezésért felelős alelnöke volt, ahol innovatív fizetési és digitális kereskedelmi megoldásokat fejlesztett. Ezt megelőzően az amerikai szövetségi kormányban - a Bush- és Obama-adminisztrációban -, illetve állami szinten töltött be vezető pozíciókat.

"Eugene kivételes technológiai vezetői tapasztalata különösen értékes lesz fontos európai OTT-projektjeink fejlesztése során - mondta Lang. - Digitális és kreatív szakembereink a helyi vezetőkkel kiegészülve olyan csapatot alkotnak, akik segítségével felgyorsíthatjuk a Discovery digitális továbbfejlesztését és az ahhoz szükséges beruházásokat. Sokat elmond ambíciónkról, hogy három ilyen kiváló szakember, mint Francis, Jay és Eugene is lehetőséget lát abban, hogy a Discovery tartalmai és márkái világszerte digitális szolgáltatásként is sikeresek legyenek."

Az elmúlt évben a Discovery felgyorsította digitális aktivitásait: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!