mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
#HashtagFestival a Vodafone-tól
2017-09-20 11:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Vodafone felelős vállalatként rendezte meg az első #HashtagFestivalt a közösségi médiát jól ismerő sztárok, vloggerek és márkák képviselőivel, valamint a terület szakértőivel.

"A gyerekeket minden hatás torzítja valamilyen szinten, a kérdés az, mennyire. Egyáltalán nem biztos, hogy negatívan fog lecsapódni, ha valaki egészen fiatalon kerül a digitális világba, de ebben a szülőnek és a környezetnek is jelentős szerepe van" - mondta el Steigervald Krisztián generációkutató, a HashtagFestival Trendszakértők kerekasztal beszélgetés szekciójában. Ugyanakkor számos kiaknázatlan lehetőséget is kínál napjaink korlátlan adatforgalma, ahogyan Baráth Péter, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója rávilágított "a negatív hatások mellett ott a lehetőség is a folyamatos online jelenlétben, hiszen a fizikai határok elmosódnak, ezáltal a baráti körök kiterjedtebbek és ez egy olyan óriási pozitívum, amit éppen a korlátlan jelenlét tesz lehetővé." Csanda Gergely, a PlayIT ügyvezetője szerint az oktatás szerepe kulcsfontosságú a digitális fejlődéshez. "Az oktatás feladata lenne, hogy a gyerekek biztonságát segítse, legyen szó tartalomfogyasztásról, vagy digitális identitásról." Nyilván nem egyszerű a feladat, hiszen, ahogyan Pintér Mónika, a 24.hu tech rovatvezetője kifejtette, "sok eszköz még nem volt jelen a korábbi generációknál, amit a fiatalok már intuitívan kezelnek, viszont ez rejt buktatókat is, hiszen az adatvédelemmel például nincsenek tisztában."

Sok más pozitív hozadéka mellett pedig üzleti előny is kovácsolható a közösségi médiából - derült ki a Sikeres vállalkozások kerekasztal beszélgetésén, melyen Lenkey Ákos BP Shop alapító, a Trollfoci szerkesztői, valamint Susánszky Ádám, a Zing Burger vezetője voltak a résztvevők. "Egyértelmű volt számunkra, hogy a fiatal generációt csak online lehet hitelesen megszólítani, mi tudatosan csak ezen a platformon vagyunk jelen. Ezzel közvetlenebb kapcsolatot alakítottunk ki, de úgy, hogy folyamatosan szem előtt tartjuk, hogy ne másszunk bele a fogyasztók arcába és persze önazonosak maradjunk" - mondta el Lenkey Ákos, a BP Shop alapítója.

Ahogyan az első HashtagFestiválon kiderült, a Hírességek szekció résztvevőinek - Csobot Adélnak, Kiss Ramónának, Puskás Petinek - is meg kellett tanulniuk, mi az, amit szabad, vagy érdemes posztolni és mi az, ami tabu a közösségi médiában. "Nem célom, hogy a saját véleményemet elmondjam bármilyen közéleti témában, mert nem akarom, hogy ezzel azonosítsanak, amikor színpadon vagyok. Van rengeteg jó ügy, ami mellé jó odaállni, de a magánéletemről például tudatosan csak annyit árulok el, ami még nem veri ki a biztosítékot, ám éppen elég ahhoz, hogy oltsam a kíváncsiságot" - fejtette ki Kiss Ramóna.

Hasonló utat járnak be a digitális világ sztárjai, a Vloggerek szekció résztvevői, Hédinke, Nosika (The Nosika Show) és Szilvaglam is, hiszen a népszerűségük egyre csak nő, a korlátlanság pedig előttük is újabb és újabb kapukat nyit meg.

Az ingyenes eseményen a kerekasztal beszélgetéseket követően a Mary PopKids gondoskodott a fesztiváli hangulatról.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!