mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Telekom rövidfilmet készített az Alzheimer világnap alkalmából
2017-09-22 09:10 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Rövidfilm készült az Alzheimer világnap alkalmából Keresztes Tamás főszereplésével.

A demencia Európa szerte több mint 7 millió, Magyarországon nagyjából 250 ezer embert és környezetüket, családjukat érinti nap, mint nap. A betegség súlyos terhet ró nemcsak a demenciában érintett betegekre, hanem családjukra is, amelyre a Magyar Telekom rendhagyó módon, egy önálló kisfilmes alkotással hívja fel a figyelmet.

Így született meg a Vasárnap című kisfilm. Az apa és fia bensőséges, a betegség miatt mégis lassan kiüresedő és fájdalmas kapcsolatát feldolgozó történet főszereplői Keresztes Tamás és Horváth Károly.

A filmet Dömötör Tamás színház- és filmrendező rendezte, az operatőre pedig az a Maly Róbert volt, akit az Oscar díjas Mindenki című rövidfilmből ismerhet a közönség. A kreatív koncepció fejlesztése és a gyártás pedig a számos rövidfilmet és videóklipet készítő Umbrella kezében volt.

A Vasárnap valódi emlékekből merít. A rendező Ronald D. Laing pszichiáter Tényleg szeretsz? Gubancok című műve alapján dolgozta ki a forgatókönyvet, melyben a szerző saját, Alzheimer- beteg édesapjával történő beszélgetéseit jegyezte fel.

A Magyar Telekom a betegség megrázó pillanatait bemutató kisfilmmel a nézőket arra invitálja, hogy támogassák a demencia elleni küzdelmet, és segítsék a kutatók munkáját a Sea Hero Quest VR játékkal, mely a Deutsche Telekom virtuális valóság játéka, és a tavalyi nagysikerű mobil applikáció második körös verziója. A játékban résztvevők anonimizált adatait egy a demencia megelőzését és gyógyítását célzó nemzetközi kutatásban használják fel. 2 percnyi játék 5 órányi laboratóriumi kutatásnak megfelelő adatot generál.



2016-ban közel 3 millió ember töltötte le a játékot, ezzel pedig több mint 12 ezer év laboratóriumi kutatás volumenének megfelelő anyagot gyűjtöttek össze a szakemberek.

Ezzel a kezdeményezéssel a technológiai innovációt és a játékok hasznos célok érdekében történő felhasználását kívánja elősegíteni a Telekom.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!