mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új kereskedelmi igazgató a Schibstednél
2017-09-25 15:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Augusztustól Magyarfalvi Éva irányítja a Schibsted Hungary online piactereinek sales tevékenységét.

A szakember a New Wave Media Group értékesítési területének kiemelt ügynökségi csoportvezető pozíciójából érkezik az e-kereskedelmi piac egyik legmarkánsabb szereplőjéhez. A céghez tartozó Jófogás és Használtautó.hu közös elérése júliusban 2,6 millió egyedi látogató volt, vagyis minden második internetező megfordult a két oldal valamelyikén egy hónapon belül. Az új vezetővel ezt az elérést szeretnék még hatékonyabban monetizálni és a jelenlegi értékesítési csapatokat egyesíteni.

A szakember karrierjét a Viasat Hungária Zrt.-nél kezdte, ahol több munkakörben is bizonyított: terjesztési asszisztens pozícióból értékesítési menedzserig jutott. Az ott eltöltött több mint négy évnyi tapasztalatszerzés és tanulás után az Origo Zrt.-nél (ma New Wave Media Group Zrt.) folytatta pályafutását sales account, majd key account menedzserként, amely után 2012-ben az ügynökségi csoportvezető beosztást érdemelte ki. Nyolc évet töltött a médiacsoportnál, mielőtt a Schibstedhez igazolt.
 
  • Éva érkezését egy hosszú kiválasztási folyamat előzte meg. Biztos vagyok benne, hogy tapasztalatával a Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött közös cég sales tevékenységét a következő szintre tudjuk emelni. Célunk, hogy a termékeinkben levő szinergiákat egy olyan kereskedelmi csapat aknázza ki, amely a folyamatosan növekvő árbevételek mellett tevékeny részese azon értékesítési termékfejlesztési folyamatoknak, amelyekkel tovább erősíthetjük az ingatlan, állás és jármű tárgycsoportjaink vezető szerepét. Éva szakmai múltjával, tapasztalatával, magabiztos tudásával, inspiratív személyiségével és rendkívüli csapatirányító képességével fontos része lesz a Schibsted hazai stratégiáját alakító management csapatunknak, és vezető szerepet várok tőle a kitűzött célok elérésében - mondta el Palocsay Géza, a Schibsted Hungary ügyvezető igazgatója.


A Schibsted médiavállalat 2016 novemberétől kezdte meg a Jófogás és a Használtautó.hu összeolvasztását egy közös cég és vezetőség égisze alatt. A szervezet az elsődlegesen kitűzött feladatokat - hatékony kiszolgálás, termékek fejlesztése, új szolgáltatások bevezetése, illetve a meglévők bővítése - egy év alatt sikeresen teljesítette. A Jófogás havi 2,3 millió egyedi látogatójával ma hazánk harmadik leglátogatottabb oldala, de folyamatos növekedést mutat a Használtautó.hu is, amely jelenleg 1,38 millió egyedi látogatót számlál havonta.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Reception Share (RSH%)

Elérés (Reach)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!