mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Több változás a Femcafénál
2017-09-27 10:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A júliusi tulajdonosváltást követően több izgalmas változás is történt a Femcafe.hu életében.

Az ügyvezetői széket a leköszönő tulajdonostól a Femcafe.hu volt értékesítési vezetője, Sudár-Horváth Lívia vette át. Megüresedett pozícióját szeptembertől a portálnál eddig senior sales managerként dolgozó Miklós Nóra tölti be, aki elmondása szerint az eddig is dinamikusan növekvő direkt vonal további erősítését tartja majd szem előtt.

"Továbbra is célunk visszatérő ügyfeleink maximális kiszolgálása és direkt partnerkapcsolataink bővítése, szeretnénk még több elégedett hirdetőt köszönteni a Femcafe köreiben." - árulta el az új direkt értékesítési vezető.

A portál életében ügynökségi fronton is történik változás: az ügynökségi értékesítési képviseletet az Adaptive Media Sales House helyett október 2-től hivatalosan a New Wave Media Group veszi át.

A Femcafe.hu emellett egy nagy volumenű online és televíziós image kampánnyal készül, melynek elsődleges célja a piaci pozíciójának és brand ismertségének további erősítése a magas státuszú női célcsoportja körében.

A portál social media fronton is további növekedést tervez a már meglévő együttműködések további kiterjesztésével, ezen belül olyan új tartalmak és kreatív megjelenések kidolgozásával, amelyek az olvasók vizuális élményét és elégedettségét szolgálják majd.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Reception Share (RSH%)

Elérés (Reach)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!