mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Milka BTL kampánya
2017-10-03 09:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Milka minden évben számos innovációval jelentkezik. Idén egy igazán egyedi, hullámos formájú finomság került a polcokra, a Milka Waves.

A termék bevezetése egy különleges VR élménnyel is kiegészült, amely során bárki megtapasztalhatja milyen érzés lenne Budapest felett hullámvasutazni. A HPS által megálmodott kampány a BTL aktivitás mellett egy gyárlátogatással egybekötött sajtóeseménnyel is támogatta a márka népszerűsítését.

A Milka Waves különlegessége egyedi, játékos, hullámos formájában rejlik. Erre ráerősítve a bevezető kampányt megálmodó HPS egy izgalmas kitelepüléssel támogatja a márka népszerűsítését. Az Aréna plázában felépített látványos installáció szimulátor székkel várta az arra járókat, amelyben egy VR szemüveg segítségével bárki kipróbálhatja, milyen érzés lenne Budapest felett száguldani a Milka Waves Hullámvasúttal.

"Budapest emblematikus helyeit vettük fel egy 360 fokos, drónra szerelt kamerával madártávlatból, majd ezt a kisfilmet láttuk el 3D-s Milkás elemekkel és aláfestő zenével, így állt össze a nem mindennapi élményvasút" - mondta el Tatlin, a HPS Senior Art Directora.

Az aktivitást kipróbálók a "suhanás" után nemcsak hullámélménnyel, de egy tábla Milka Waves csokival is gazdagodnak. A 360 fokos videós tartalom (Milka Waves Hullámvasút) egy része a márka YouTube oldalán is elérhető egy eseményfilm formájában, így azok is megtekinthetik, akik esetleg nem tudnak kilátogatni a helyszínre.



A Milka Waves különlegessége azonban nemcsak formájában rejlik, hiszen a teljes európai piacra Magyarországról, pontosabban a székesfehérvári gyárból szállítják a csokoládét. A márka újdonságát egy gyárlátogatással egybekötött sajtótájékoztatón mutatták be, ahol többek között Liptai Claudia is részt vett, akinek hosszú évek óta szoros kötődése van a Milka termékekhez. Ennek apropóján 100 darab, a műsorvezető aláírásával ellátott csokoládé kerül majd az ország különböző boltjaiba, a szerencsés megtalálókra várva.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!