mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Google javaslatot tett az EB nagy összegű bírsága kifizetésének elkerülésére
2017-10-05 09:00 [MTI + Mediainfo.hu]

A Google javaslatot terjesztett elő egy önálló felületen elérhető vásárlói árösszehasonlító keresőprogram létrehozására az Európai Bizottság nagy összegű bírsága kifizetésének elkerülése érdekében.

Al Verney elmondta, a Google olyan felület létrehozására tett javaslatot, amely más hasonló oldalakhoz hasonló módon a találati listában megjelenő valamennyi hirdetést a keresőoldal első lapján, annak tetején helyezi el a termék fényképeivel és árával együtt.

A szóvivő reményét fejezte ki, hogy a javaslat megfelel az uniós bizottság elvárásainak azáltal, hogy Google Shopping néven elérhető szolgáltatása lehetővé teszi a versenytársai számára, hogy neveik feltüntetése mellett az ő találatai is megjelenjenek a Google keresési eredményeiben.

A méltányosság érdekében a Google-től külön entitásként működő szolgáltatás a vállalatcsoport részét képezi, ugyanakkor saját bevételeit felhasználja hirdetésekre, valamint a többi versenytársával együtt, velük megegyező módon vesz részt a reklámaukciókon - tette hozzá.

A Google amerikai internetes óriásvállalat szeptember közepén fellebbezést nyújtott be az Európai Bizottság által a trösztellenes szabályok megsértése miatt kiszabott bírság ellen.

Az uniós versenyjogi hatóság azért szabta ki júniusban a rekordösszegű, 2,4 milliárd eurós (több mint 2,7 milliárd dollár) büntetést, mivel úgy látta, hogy a Google visszaélt a keresőszolgáltatások piacán élvezett fölényével azzal, hogy saját kereskedelmi szolgáltatásait előrébb, a versenytársakét pedig hátrébb sorolta a találatok között. A határidő szeptember 28-án, csütörtökön jár le.

Brüsszel júniusban két másik, még vizsgálati szakaszban lévő ügyben is arra az előzetes következtetésre jutott, hogy a Google visszaélt erőfölényével: az Android operációs rendszer és az AdSense hirdetési platform vonatkozásában.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Reception Share (RSH%)

Elérés (Reach)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!