mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gombnyomásra előkerül az elveszett telefon a Telekom kampányában
2017-10-10 13:12 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Szórakoztató gaggel népszerűsíti Magenta1 csomagjának személyre szabhatóságát a Telekom.

A társaság szeptember elején jelentette be: látva, hogy a fiatalabb előfizetők számára már kevésbé fontos a vezetékes hangszolgáltatás, ugyanakkor egyre több online tevékenységet folytatnak mobiltelefonjukon, lehetővé teszi ezek személyre szabhatóságát.

Így azok az előfizetők, akik rendszeresen használják a vezetékes telefonszolgáltatást, továbbra is választhatják a korábban bevezetett Magenta1 csomagot. Azok pedig, akik legfeljebb csak akkor nyúlnak a vezetékes készülékért, amikor meg akarják csörgetni a lakásban elveszett mobiltelefonjukat, ők nagyobb - akár korlátlan - adatforgalmat kaphatnak a csomagba.

Hogy az elveszett mobiltelefonok továbbra se maradjanak a hűtőszekrényben, vagy épp a kanapéban lecsúszva, a Telekom meglepő ötlettel állt elő. Létrehozta Gombot, egy eszközt, amely egyetlen gombnyomásra felhívja a csendben lapító készüléket. Minikampánya során a legnagyobb technológiai újdonságokat bemutató filmek mintájára készítette el a Gomb leleplező videóját. A Gombból egy nyereményjáték keretében 50 darabot meg is lehet nyerni.

"A fiatalok fontos célcsoport a Telekom számára, az ő szokásaikat mindig figyelembe vesszük az új szolgáltatásaink, termékeink fejlesztéséhez. Természetesen a kínálat mellett a kommunikációt is fontos hozzájuk igazítani. Ezért indult el a Magenta1 online kampányfilmje internetes véleményvezérek, Youtube influencerek szereplésével. Ennek része most a Gomb is, amelynek során bevezetünk egy humoros eszközt, amely kiváló alternatíva a mobil megcsörgetésre" - mondta Moldván Ákos, a Telekom marketingkommunikációs szakértője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Pasta szakács
[2017-10-17]
Raktári munkatárs
[2017-10-16]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!