mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
25 éves a ThinkPad
2017-10-16 20:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A negyedszázados születésnap alkalmából a Lenovo egy limitált kiadású ThinkPaddel ünnepli a modell sikerességét.

A ThinkPad szülőföldjén, a japán Yamato Labs-ben egy exkluzív esemény keretében jelentette be a vállalat legendás üzleti modelljének 25. születésnapja alkalmából készített limitált kiadású ThinkPad modelljét, mely egy termékben egyesíti az elmúlt huszonöt év ikonikus dizájnelemeit és műszaki innovációit. A jubileumi ThinkPad modell a klasszikus dizájn és az ikonikus 'retro' funkciók modern megtestesülését reprezentálja, mely vintázs kivitelben, 7-soros billentyűzettel, hangerőszabályzó gombokkal, LED-jelzőfénnyel és többféle színben pompázó logóval érkezik az egyes piacokra.

Az első ThinkPad modell, a 700C a japán Yamato Labs-ben készült Richard Sapper tervező keze alatt, mely 1992. október 5-én látta meg a napvilágot. A tradicionális japán "bento" doboz ihlette 700C modell egy csodálatos utazás kezdete volt. Teljes értékű munkagépként néhány hónapot az űrben töltve több mint 300 díjat nyert, majd elnökök és vezérigazgatók státuszszimbólumává vált.

A 130. milliomodik eladott üzleti modell után a ThinkPad az informatikai-üzletág ikonikus képviselője lett. Nemcsak felfedezőknek segített a Föld legtávolabbinak tűnő pontjait elérni, hanem számos űrutazás biztonságos kivitelezésében volt jelen, és lehetővé tette számtalan vállalkozás rohamos fejlődését is.

"A ThinkPad dizájn egy erős és szinergikus kapcsolatot hoz létre a forma és a funkcionalitás között. Segít megtalálni a szofisztikált esztétika, a gondosan kialakított felhasználói élmény és a csúcstechnológia között meghúzódó szimmetriát annak érdekében, hogy prémium termékekkel lássuk el a felhasználókat." - mondta David Hill, a Lenovo korábbi vezető tervezője."

ThinkPad 50. - Mire számíthatunk?

A technológia exponenciális sebességű fejlődésével egy időben a Lenovo tervezői és műszaki szakemberei továbbra is célirányosak maradtak azon törekvésükben, hogy folyamatosan újragondolják a mobil számítástechnikát, miközben megőrzik és szem előtt tartják az eredeti koncepciót. A 701C modellben található "pillangó" billentyűzettől bár hosszú út vezetett a 2 az 1-ben átalakítható X1 Yoga "rise and fall" billentyűzetéig, a tökéletesség iránti szüntelen törekvés eredménye magáért beszél. Az üzleti ThinkPad-széria laptopjai mindig a dobogó legfelső fokán helyezkedtek el. A fejlődés itt nem áll meg: a következő 25 évben folytatjuk a töretlen, sikeres munkát, hogy megalkothassuk a jövő technológiáját. Arimasa Naitoh, a Yamato Labs korábbi vezetőjének és mindemellett a ThinkPad "atyjának" szilárd meggyőződése, hogy a jövő biztos kezekben van.

"A legelső 700C modelltől egészen a legfrissebb X1-széria megjelenéséig a ThinkPad bebizonyította, hogy képes megfelelni a folyamatosan változó üzleti elvárásoknak és biztosítani a kompromisszummentes mobilitást az ügyfelek számára." - mondta Arimasa Naitoh.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!