mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújult a FUNZINE Média
2017-10-17 09:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Novotta Kriszta, a FUNZINE Média alapítója 11 évvel ezelőtt álmodta meg a Funzine-t, ami azóta számos változáson ment keresztül. Már nem pusztán magazinkiadó, hanem médiacéggé nőtte ki magát.

A márka teljes arculatváltás alatt áll, és ennek apropóján egy új előadás-sorozatot indított, melynek első állomása a Design Héten volt, ahol hazai alkotók meséltek a sikeres vállalkozásépítésről, október 10-én.

A FUNZINE azért született, hogy az országban egyre nagyobb számban megjelenő turisták és expatok számára legyen egy hiteles és up-to-date forrás, ahonnan információkat kaphatnak a budapesti programokról, éttermekről, szórakozóhelyekről, szolgáltatókról. Hamar megmutatkozott az igény, hogy az információkon túl egy a közösséget összetartó erőre is szüksége van a két csoportnak.

A Funzine eleinte csak egy print magazinként indult, de a partnerek és az olvasók igényeit megfigyelve, mindig újabb területek felé nyitott a csapat. Így szinte minden évben érkezett egy kistestvér, különszám, újabb szolgáltatás vagy termék a Budapest Funzine kiadvány mellé. Így merült fel az igény egy új, egységes arculat bevezetéséhez. A trendi, sokszínű, lendületes alapmotívumok megtartása mellett, a nemzetközi piaci trendeket követve jött létre az új logó, ami főként a fiatalosságot, dinamikusságot és a családias, közösségformáló szerepet kívánja hangsúlyozni.

"A portfóliónkat tekintve továbbra is várható a folyamatos fejlődés és fejlesztés, a meglévő termékek, szolgáltatások tökéletesítése, a partnerek és az olvasók igényeinek megismerése, kiszolgálása a lehető legtöbb fronton" - mondta Novotta Kriszta, a FUNZINE Média alapítója és ügyvezető igazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!