mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az AMCNI CNE és az NBCUniversal megállapodtak
2017-10-23 18:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az AMC Networks International Central and Northern Europe és az NBCUniversal közti megállapodásnak köszönhetően a legjobb DreamWorks-ös animációs sorozatai, népszerű gyerektartalmak érkeznek a Minimax és a JimJam-re

Ez az AMCNI CNE első olyan kiemelt megállapodása, amely átfogó DreamWorks animációs tartalmakkal gazdagítja a Minimax műsorkínálatát. Az együttműködés egyértelmű célja volt, hogy a társaság jelentősen, minőségi és népszerű tartalommal bővítse könyvtárát.
Október közepétől a DreamWorks tartalmak támogatására marketingkampányt is indít a Minimax, az első DreamWorks-sorozat november 11-én mutatkozik be.

A megállapodás új köntösbe öltözteti a Minimax gyerekcsatornát. Számokkal illusztrálva ez több mint 700 epizódnyi, 350 órát is meghaladó exkluzív televíziós premiert jelent, amelyeket folyamatosan, 2017. november 11-től kezdve mutat be a Minimax.

Az AMC Networks International Central and Northern Europe úgy döntött, egész nap elérhetővé teszi a képernyőn a jelenlegi és új tartalmait. 2018. január 1-jével a Minimax 24 órás sugárzásra tér át, ezzel csatlakozik a nemzetközi gyermekcsatorna univerzumban elfogadott műsoridő sztenderdhez, de ami még fontosabb: a műsoridő bővítése a nagyobb, iskoláskorú gyerekek számára jelent majd egy új alternatívát, hogy este nyolc óra után is a csatornával maradhassanak. A változás azt is jelenti, hogy a Minimax műsoridejét követően, az este 20:00 óra után sugárzó C8 műsorfolyam 2018-tól megszűnik.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!