mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Jól teljesített a Ninja Warrior
2017-10-26 18:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Október 16-án indult a TV2 nagyszabású show-ja, a Ninja Warrior Hungary. A játékosok emberfeletti teljesítményére rengetegen voltak kíváncsiak, ami a nézettségi listák csúcsára repítette a műsor nyitó adását.

A TV2 őszi programkínálatának egyik legnagyobb szabású új műsora a debütált Ninja Warrior Hungary. Az IKO Műsorgyártó által készített produkció monumentális akadálypályáján való végighaladás kiemelkedő fizikai és mentális igénybevételt jelent minden egyes versenyző számára. A világszerte rendkívül sikeres formátum magyar verziójának első adása kiemelkedő számokat produkált, mindhárom célcsoportban megnyerte műsorsávjának nézettségi versenyét. A 18-59 és 18-49 közönséget vizsgálva egyértelműen nem volt népszerűbb műsor a Ninja Warriornál, előbbiben a nézők 19,6%-a, utóbbiban 21,8%-uk izgulta végig az elszánt sportemberek elképesztő teljesítményét. A teljes lakosságban is remek eredményt ért el a show, több, mint 811 ezer néző követte figyelemmel a játékosok heroikus küzdelmét, míg az RTL Klub főzőműsora, a Konyhafőnök VIP-re ennél kevesebben kapcsoltak, összesen 694 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

Október 16-án nem csak a Ninja Warrior ért el piacvezető pozíciót, hanem a TV2 is. Teljes napon mindhárom kiemelt célcsoportban megverte legfőbb konkurensét, mind csoportszinten, mind a főcsatornák versenyében legyőzte az RTL-t. A teljes lakosság körében 15%-os közönségaránnyal nyert az RTL 12%-ával szemben, 18-59-ben 12,9% - 11,7% (TV2 vs. RTL Klub) volt az eredmény, míg 18-49-ben az éppen tévénézők 13,3%-a választotta a TV2-t, míg az RTL Klubot 11,6%.

A TV2 átlagos főműsoridős közönségaránya a Ninja Warriornak köszönhetően a 18-59-es célcsoportban az elmúlt hét hétköznapi átlagos közönségarányához képest 50%-os emelkedést mutat (16,4% vs. 10,9%).


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!