mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ismét ragyog a Piccadilly híres fényreklámja
2017-11-02 09:09 [MTI + Mediainfo.hu]

Tíz hónap után ismét fényárba borult London egyik leghíresebb látványossága, a Piccadilly Circus, amelynek háznyi méretű fényreklámját az üzemeltető cég teljesen felújította.

A brit főváros központi terét 109 éve bevilágító több emeletnyi reklámfelület tulajdonosa, a Land Securities nevű vállalat januárban kezdett hozzá az addig hat nagy táblából álló fényberendezés leszereléséhez, és a helyére felépített, egyetlen felületet alkotó, ultra-nagyfelbontású digitális új fénytáblát az elmúlt napok próbái után hivatalosan múlt héten kapcsolták be.



Ilyen hosszú ideig a II. világháború óta nem sötétült el a Piccadilly Circus különböző formákban 1908 óta létező fő turistalátványossága. A fényreklámokat a háborús veszély miatt elrendelt általános elsötétítésnek megfelelően 1939-ben kikapcsolták, és csak tíz év elteltével, 1949-ben kapcsolták vissza, tekintettel a háború után még évekig elhúzódó súlyos gazdasági megszorításokra.

Azóta csak az 1965-ben elhunyt háborús győző, Sir Winston Churchill néhai miniszterelnök temetésének napján, illetve az 1997-ben Párizsban autóbaleset áldozatául esett Diana hercegnő - Károly trónörökös első felesége - végső búcsúztatásának idejére aludtak ki néhány órára a Piccadilly reklámfényei. Tavaly novemberben áramszünet oltotta ki a Soho vigalmi negyedének határát is jelző fényeket, de a technikai hibát akkor néhány óra alatt elhárították.

A világhíres reklámfelület legrégebbi bérlője a Coca-Cola, amely 63 éve hirdeti folyamatosan termékeit a Piccadillyn. A cég nagy-britanniai részlege közölte, hogy az új reklámtáblán is állandó helyet bérelt magának.

Szakértők a Piccadilly Circust a világ egyik legjobb külső reklámhelyének tartják, tekintettel arra, hogy az éjjel-nappal zsúfolt téren becslések szerint évente 100 millióan fordulnak meg.

Az új fénytábla a reklámok mellett alkalmas kiemelkedő fontosságú események élő videóközvetítésére is, de időjárási adatok és sporteredmények is megjeleníthetők rajta.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!