mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Apa magazin nyerte az idei MediaDesign díjat
2017-11-02 20:12 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Kreatív MediaDesign versenyén Magazin kategóriában aranyérmes lett az első apáknak szóló lap.

Október 26-án rendezték meg a Kreatív magazin MediaDesign díjátadóját. Az immár ötödik alkalommal megrendezett szakmai verseny célja, hogy megmutassák és díjazzák a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon, valamint felhívják a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének, legyen szó weboldalakról, alkalmazásokról, tévéműsorokról, magazinokról és más nyomtatott kiadványokról. A 2017-es versenyre összesen 58 pályázat érkezett, ezek közül Magazin kategóriában a szakmai zsűri az Apa magazint ítélte a legjobbnak.

"A MediaDesign díj fontos visszaigazolás nekünk, hiszen folyamatosan azt keressük, hogyan tudnánk még jobb magazint készíteni, amihez ugyanolyan fontos a forma, mint a tartalom. Az Arany díj azért is tölt el minket nagy büszkeséggel, mert nagyon erős mezőnyben sikerült azt elnyernünk, ami egy újabb bizonyítéka művészeti részlegünk kreativitásának és annak, hogy jó úton járunk" - mondta el a díj kapcsán Vida Ferenc, az Apa magazin főszerkesztője.

2016 őszén jelentette meg a Marquard Media a magyar piacon hiánypótlónak számító, elsősorban apáknak szóló saját fejlesztésű lapját, az Apa magazint. A negyedévente megjelenő magazin szórakoztatóan, sajátos hangvételben, sokszínűen mutatja be a modern apaságot. Az Apa magazin bevezetésével a kiadó ismét a rá jellemző innováció és minőség mellett tette le a voksát: a férfimagazinok egy új kategóriáját teremtette meg, bátran nyúlt új típusú tartalomhoz, amely egy eddig kiaknázatlan, de nagyon is jelenlévő, információra fogékony közönséget céloz meg. Az Apa magazin piacra kerülésével egy időben indult az www.apamagazin.hu szájt is, ahol még több, folyamatosan frissülő tartalommal találkozhatnak a felhasználók.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!