mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mini plakát kampány a BFTK-tól
2017-11-06 13:25 [MTI + Mediainfo.hu]

A turizmus növekedésének kedvezőtlen velejáróit mérsékelné mini kampányával a budapesti turisztikai központ.

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) mini plakát kampányt indított, hogy felhívja a külföldi turisták figyelmét a megfelelő viselkedésre, miután a nagyvárosokban, így Budapesten is egyre több a panasz az erősödő turizmus negatív hozadékaira, a szemetelésre, hangoskodásra.

A kampány célja felhívni a turisták figyelmét arra, hogy "ízléssel és tisztelettel viseltessenek" a főváros iránt - közölte az MTI kérdésére a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK).

A jelenleg futó kampány keretében kétszáz plakát látható a négy metróvonalon járó szerelvényeken október 15-től november 15-ig, és a tervek szerint a kampányt jövőre is folytatják.

A kampányt a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) és a BKK plakátfelületeit értékesítő Promix Zrt.-vel közösen indította a turisztikai központ, így a felületeket térítésmentesen bocsátották a rendelkezésére. A szükséges plakátok legyártásának, kihelyezésének, illetve levételének a költsége 634 ezer forint áfa nélkül.

A kampány plakátjain, amelyeket a BFTK tervezett, Budapest egy-egy látványossága látható palackba zárva, illetve angol kifejezések (Travel. Enjoy. Respect; Welcome to Budapest) olvashatók.

A BFTK osztja az ENSZ Turisztikai Világszervezetének hitvallását, mely idén a fenntartható turizmust jelölte meg mottójának, ezért indította el a turista edukációs mini kampányt - írta a BFTK.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!