mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Népszerű a Sztárban Sztár
2017-11-08 16:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az idei évad második legnézettebb adása volt a tegnap esti Sztárban Sztár. Pápai Joci, Janicsák Veca és a többiek fantasztikus átalakulását közel 1.3 millió néző követte figyelemmel.

A TV2 a teljes napot vizsgálva szeptember-októberben legyőzte az RTL Klubot a teljes lakosságban.

A Sztárban Sztár ötödik évada töretlen siker, az ország legnagyobb házibulija rengeteg embert ültet a képernyők elé hétről hétre. Nem volt ez másként november 5-én sem, amikor az éppen tévéző négy évesnél idősebbek átlagosan 28,1%-a követte figyelemmel a sztárénekesek átalakulását. A Sztárban Sztár ezzel az idei évadának második legnézettebb adását produkálta, közel 1.3 millió néző volt kíváncsi Király Viktor, Horváth Tamás és a többiek produkcióira. A TV2 showműsora három célcsoportban is győzött, 18-49-ben, 18-59-ben és a már említett 4+-ban is a 44. heti nézettségi toplisták első helyezettje lett. Ennek is köszönhetően november 5-én a TV2 mindhárom korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is legyőzte az RTL Klubot.
A szórakoztató műsoroknál maradva, a Ninja Warrior Hungary is kiemelkedő számokat hozott a TV2-nek, mindhárom eddigi adása jóval csatornaátlag felett teljesített, 4+-ban minden adása megnyerte a műsorsávja nézettségi versenyét, az eddigi epizódok átlagos közönségaránya 18,9% volt ebben a korcsoportban.

A TV2 őszi eredményei is figyelemre méltóak. A szezon első két hónapjában (Szeptember 1- október 31. között) a teljes lakosságban, teljes napot tekintve a TV2 legyőzte legfőbb riválisát, az RTL Klubot. Míg a TV2 közönségaránya az említett időszakban 12,1% volt, addig a konkurens RTL Klubé kevesebb, 11,5%. Ebben az eredményben fontos szerepe van a TV2 reggeli infotainment műsorának. A Mokka stabilan őrzi vezető pozícióját a reggeli műsorok piacán, havi átlagos közönségaránya a teljes lakosságban 19%, míg 18-59-ben 15,5%.

November 7-én pedig elindul a TV2 legújabb sajátgyártású műsora, az Ázsia Expressz, benne 7 kalandvágyó celebpárral, akik nem másra vállalkoztak, mint hogy megtesznek 4 országon keresztül 5000 km-t, napi 1 dollárral a zsebükben.

(Forrás: Nielsen közönségmérés, teljes lakosság, valósidejű adatok alapján)

A műsorokat az IKO Műsorgyártó készíti a TV2 Csoportnak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!