mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Napi szellemi-műveltségi vetélkedő indul a Duna TV-n
2017-11-09 09:11 [MTI + Mediainfo.hu]

Napi szellemi-műveltségi vetélkedő indul a Duna televízióban januártól - jelentette be Szabó Edina, a csatorna igazgatója az M1 aktuális csatorna reggeli műsorában.

Szabó Edina elmondta: a legnépszerűbb magyar internetes közösségi játék, a Honfoglaló televíziós formátumával jelentkeznek a Duna televízióban január 2-ától, minden hétköznap 19.30-tól. December 25. és 29. között közismert emberekkel mutatják be a játékszabályokat.

A játékban három hadvezér játszik majd egymással, minden adásnak lesz győztese, a napi győztesek közül kerülnek ki a heti győztesek, és lesz hónap bajnoka is. A játékban feleletválasztós és tippelős kérdések is lesznek.

Szabó Edina elmondta azt is, hogy a mediaklikk.hu/honfoglalo címen látható, hol várják játékosok jelentkezését.

Medveczky Balázs, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. televíziós médiaszolgáltatási igazgatója a műsorban arról beszélt, hogy a kérdések a magyar kultúrához, történelemhez, irodalomhoz kapcsolódnak. Szólt arról is, hogy amíg az utóbbi két évtizedben a televíziós társaságok jellemzően megvásárolt formátumot sugároztak, a közmédia több sajátot alakított ki, mint A dal, A felszállott a páva és a Virtuózok, most pedig hazai fejlesztésű napi vetélkedővel jelentkeznek.

Szabó Edina és Medveczky Balázs a Kossuth rádió 180 perc című műsorában is beszélt a januártól induló vetélkedőről. Szabó Edina ott arról is beszélt, úgy gondolja, hogy aki szereti a honfoglalót az interneten, az a televíziós formátumot is imádni fogja. "A tudás itt valóban hatalom lesz ebben a játékban" - jegyezte meg.

Medveczky Balázs kiemelte: a közmédia hosszú távú célja, hogy egyre több saját formátumot tudjon bevezetni a műsorrendbe.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!