mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Összefogott a JCDecaux és a Golden Hands Service
2017-11-09 11:41 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A JCDecaux Hungary Zrt. stratégiai együttműködést kötött a Golden Hands Service Kft.-vel és a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központtal.

A Mammut Budapest egyik legnagyobb forgalmú bevásárlóközpontja, népszerűségét bizonyítja, hogy naponta egy kisváros lakosságának megfelelő méretű, 45-50 ezer fős vásárlóközönséget szolgál ki, a látogatók száma pedig meghaladja az évi 16 millió főt. Nagyon magas a gyakori, rendszeresen - legalább heti egyszer - visszatérő vásárlók száma (42 százalék), de a budaiak 58 százaléka nagy valószínűséggel legalább havonta egyszer megfordul a Mammutban.

Októbertől pedig a kereskedelmi felületekhez való hozzájutás is egyszerűbbé válik. Az eddig több médiatulajdonoshoz tartozó standard és non-standard felületeket a JCDecaux és a Golden Hands Service Kft. együttműködésének köszönhetően már egyetlen helyen meg lehet rendelni. A Mammut két épületébe pedig a meglévő berendezések mellé 7 darab modern designnal gyártott korszerű, digitális out-of-home eszköz kerül, amelyek alkalmasak dinamikus tartalmak megjelenítésére, így az ambient felületekkel együtt komoly elérésre tehetnek szert a nagyforgalmú budai bevásárlóközpontban.

"Egész évben, de az év végén különösen fontosak a bevásárlóközpontok felületei a hirdetési piacon, hiszen aktívan vásárló közönség szólítható meg, ráadásul - számos esetben - az értékesítés helyétől alig néhány méterre. Partnereinkkel olyan konstrukciót tudunk kínálni az ügyfeleknek, amely hatékony elérést biztosít értékes és motivált célcsoportokra. Az egykapus rendszert további bevásárlóközpontokban is meg fogjuk honosítani és folytatjuk beltéri eszközeink fejlesztését, innovatív megoldásaink terjesztését is annak érdekében, hogy ízléses eszközökön informatív kereskedelmi üzenetekkel találkozzanak a vásárlók" - hangsúlyozta Szelei Szilárd, a JCDecaux vezérigazgatója.

"A Golden Hands Service Kft. munkatársai közel 20 éve egyedi, magas színvonalú, megbízható úttörő munkát végeznek a bevásárló- és szórakoztatóközpontok, fitness hálózatok, sportlétesítmények, uszodák és fürdők hirdetési felületeinek értékesítése során. Ügyfeleinknek mindig egyedi, partnerre szabott integrált kommunkációs megoldásokat kínálunk a tervezéstől a kivitelezésig. A mi egyedülálló tapasztalatunkkal és a JCDecaux értékesítési rendszerével, szoftveres megoldásaival, valamint közös szakértelmünkkel olyan konstrukciókat, ajánlatokat tudunk kidolgozni ügyfeleinknek, amelyek a korábbiaknál is hatékonyabban szolgálják kereskedelmi céljaikat" - mondta Major Éva, a Golden Hands Service Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója.

"Örülünk neki, hogy még több lehetőséget nyújthatunk partnereinknek a bevásárlóközpontban, modern és korszerű technikai megoldásokat nyújtva ezzel a hirdetők számára. Természetesen ezek a felületek a bevásárlóközpont design-ját pozitívan befolyásolják. Egyes felületek a Mammut kezében maradnak (például promóciók), de a foglalási folyamat nagy mértékben leegyszerűsödik. A JCDecaux, a Golden Hands Service Kft. és a Mammut között egy hosszú távú kapcsolat jött ezzel létre" - hangsúlyozta Szőke Tamás, a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központ marketingvezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!