mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Átlépte a magyar filmek idei nézettsége az egymilliót
2017-11-16 14:22 [MTI + Mediainfo.hu]

A magyar alkotások 2008 óta nem látott magas nézőszámát nyereményjátékkal ünnepelte a Magyar Nemzeti Filmalap és a Cinema City Magyarország.

A közösségi médiában az elmúlt héten meghirdetett játék sorsolása szombaton este volt a budapesti Cinema City Allee moziban, a Budapest Noir című film teltházas vetítése előtt. A magyar filmek "tiszteletbeli egymilliomodik nézője", Iszak Júlia 2018 végéig a Filmalap támogatásával készült összes magyar film - köztük A Viszkis, a Sunset és a Valami Amerika 3. - premier előtti díszbemutatójára szóló páros belépőt nyert. A 20 éves Cinema City Magyarország 20 darab mozijegyet ajánlott fel a győztesnek - közölte a Filmalap az MTI-vel.

Tájékoztatásuk szerint a sorsoláson részt vett Andrew G. Vajna, a nemzeti filmipar fejlesztéséért felelős kormánybiztos, Havas Ágnes, a Filmalap vezetője és Gárdos Éva, a Budapest Noir rendezője. A nyertest a Budapest Noir egyik főszereplője, Dobó Kata sorsolta ki a vetítésre jegyet váltó nézők közül.

Az idén kiemelkedő nézettséget produkáló magyar filmek között van a Kincsem (450 ezer), a Pappa Pia (208 ezer), a Testről és lélekről (85 ezer) és a Brazilok (75 ezer) is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!