mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
BEZÁR A BAZÁR! – milliós tárgynyereményért és autóért megy a játék a TV2-n
2017-11-17 19:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A TV2 képernyőjén hamarosan vadonatúj sajátgyártású gameshow debütál.

A BEZÁR A BAZÁR! ötvözi a klasszikus kvízjátékot és az ügyességi feladatokra épülő műsorokat. Az eredeti formátum Raid the Cage néven a világ számos országában már nagy sikert aratott, Vietnámtól Argentínáig. A játékospároknak egy adásban kilenc fordulón kell túljutniuk. Egyikük kvízkérdésekre próbál helyesen válaszolni, ha ez sikerül, azzal időt nyer, amit a másik játékos használ fel arra, hogy a ketrecből minél több értékes nyereményt kiszabadítson, mielőtt bezárul az ajtó. Egyetlen egyszer cserélhetnek, ha úgy látják, másikuk jobban teljesítené az adott feladatot. Vannak olyan tárgyak, amiket egyetlen körrel ki lehet vinni és elnyerni, az értékesebbekhez viszont csak újabb feladatok teljesítése árán férhetnek hozzá. Az, hogy a ketrecben lévő játékos melyiket választja, a saját döntésén múlik. Ha ügyesek, akár egy autót és egyéb értékes tárgyakat (bútor, elektronikai eszköz, stb.) is megnyerhetnek egyetlen este alatt. A cél mindössze annyi, minél több dolgot kivinni, mielőtt bezár a bazár!

A műsort az IKO Műsorgyártó készíti a TV2 Csoport megrendelésére.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!