mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hosszú Katinkával debütál a Huawei új kampányfilmje
2017-11-23 18:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A gyártó idén novemberben jelentette be, hogy folytatja együttműködését a háromszoros olimpiai bajnok úszónővel, aki az új Mate Széria hazai márkanagykövete lett.

"Mitől válik valaki igazán jóvá? Mi kell ahhoz, hogy valaki legyőzze a saját korlátait?" - ezzel a gondolattal indít a Huawei legújabb kampányfilmje, amelyben arra keresi a választ, mi kell ahhoz, hogy valaki elérje az álmait és új perspektívák nyíljanak meg előtte a világban. Erre utal a Mate Szériáról forgatott film záró szlogenje, a "Kitárul a világ" is. Az üzenethez nem is választhatott volna a vállalat Hosszú Katinkánál jobb hazai arcot, hiszen Katinka néhány évvel ezelőtt még a karrierje befejezésén gondolkodott, azóta viszont három olimpiai bajnoki címet is nyert.

A Huawei P10-es szériájának sikere után a vállalat ismét Hosszú Katinkát kérte fel legújabb kampányához. Az együttműködés keretében az úszónő a gyártó vadonatúj modelljét, a Mate 10 Pro-t népszerűsíti. "A kampány mottója Make it possible ("Tedd lehetségessé"), számunkra pedig Katinka az egyik leghitelesebb személy, ha a kemény munkáról és a határok folyamatos feszegetéséről van szó" - nyilatkozta Ament Amarilla, a Huawei senior marketing managere. "Az Iron Lady sebessége, teljesítménye, állóképessége bámulatos, ahogy ezt a nyári Vizes Világbajnokságon is bizonyította, ezért nem is volt kérdés, hogy őt szerettük volna látni új csúcskészülékünk, a Mate 10 Pro arcaként." - tette hozzá.

A háromszoros olimpiai bajnok úszónő örömmel vállalta el újra a márkanagykövet szerepét az előző kampány sikere után: "A Huawei és én ugyanazokat a dolgokat tartjuk fontosnak a sportban és az üzleti életben egyaránt. Nagyon sikeres évet tudhatunk magunk mögött és remélem, ez az együttműködés is hasonlóan jól alakul majd." Katinka nagyon aktív a social média felületein, ezért a gyártó mesterséges intelligenciával felszerelt készülékeiben a fotózási funkciók számára a legfontosabbak. "A Mate 10 Proban az abszolút kedvencem egyértelműen a duál kamera, amit ismét a Leicával közösen alkottak meg. Fontos, hogy minél több és jobb minőségű tartalom kerüljön fel rólam a közösségi oldalaimra, de nem mindig van időm két edzés vagy verseny között sok képet készíteni magamról. A Mate 10 Proval gyorsan és jó minőségben fotózhatok, ami hatalmas segítség a mindennapokban."

Katinka és a Huawei tavaly kéz a kézben haladtak, nemcsak az úszónő hasított a hazai vizes világbajnokságon, hanem a közös kampánynak is köszönhetően a vállalat is. A márka figyelembevétele (brand consideration) egy év alatt megduplázódott, jelenleg 42 százalékos. A kelet-és közép európai régióban Magyarországon a legmagasabb ez az érték.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!