mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A 2018-as téli olimpián a Bridgestone az Eurosport partnere
2017-11-27 09:29 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A széles körű megállapodás révén a Bridgestone, a világ legnagyobb gumiabroncsgyártója az Eurosport minden platformján - televízió, közösségi média, digitális felületek - megjelenik Európa legnagyobb piacain.

Az Eurosport és a Bridgestone bejelentett megállapodása alapján a Bridgestone lesz a téli olimpiai játékok globális partnere, támogatva ezzel a gumiabroncsgyártó "Chase Your Dream, No Matter What" elnevezésű európai kampányát.

Mint a 2018-as pjongcsangi olimpia partnere, a Bridgestone kiemelt helyen szerepel majd az Eurosport összes platformján és képernyőjén, a televíziótól kezdve az on-demand szolgáltatásokon át a közösségi médiáig és digitális felületekig - így ötven európai piacon rajongók milliói számára lesznek láthatóak.

A korábbi olimpiákon a márkák minden egyes piacra külön megállapodásokat kellett kössenek, hogy elérjék az európai olimpia-rajongókat. A 2018-as pjongcsangi olimpiáig és a játékok alatt az Eurosport széles körű lehetőségeket biztosít a Bridgestone márka népszerűsítésére az olimpia európai rajongói körében.

Az Eurosport innovatív módon meséli el az olimpia történeteit. A hatalmas világesemény minden pillanata látható lesz az Eurosporton, az Eurosport Playeren és az Eurosport.com-on, minden eddiginél közelebb hozva a rajongókat a történésekhez - mondta Jonathan Davies (Managing Director, Advertiser Partnerships, Discovery Networks International and Eurosport). - Büszkék vagyunk arra, ahogyan sikerült a Bridgestone márkáját integrálni 2018 legnagyobb globális sporteseményébe. Ezzel elérjük rajongóinkat és elmélyítjük a Bridgestone különleges kapcsolatát az olimpiai játékokkal."

"Az olimpiai játékok hivatalos globális partnereként izgalommal várjuk a következő téli olimpiát, az emberi bátorság, erőfeszítés és teljesítmény ünnepét - mondta Thierry Jupsin (Director Brands Marketing, Bridgestone). - A szponzorációs megállapodás tökéletesen illeszkedik a márkánkhoz, és magas szinten társítja azt az olimpiai mozgalomhoz és közösséghez."

A Bridgestone "Chase Your Dream, No Matter What" márkakampánya olyan sportemberek kiemelkedő teljesítményeit ünnepli, akik beteljesítik álmaikat és olimpiai sikert érnek el. A kampány ebben a hónapban indul, szpotjai az Eurosport "The Hall Of Fame" programja, a 2018-as pjongcsangi olimpia promóciói és az olimpia élő közvetítései alatt jelennek meg az Eurosporton és az Eurosport Playeren. A Bridgestone szponzorálja az Eurosport weboldalán a "Home of the Olympics" szekciót, a pjongcsangi híreket és eredményeket közlő oldalakat és mobilalkalmazásaiban, illetve a közösségi médiában az Eurosport napi eredmény-posztjait. Az integrált télisport-kampány részeként a Bridgestone az alpesi sí világkupa és a síugró világkupa közvetítéseinek szponzora is. Franciaországban - ahol az Eurosport a 2022-es és a 2024-es olimpia hivatalos otthona - televíziós kampány készült, amely megjeleníti a Bridgestone és az olimpiai játékok kapcsolatát.

A Bridgestone pán-európai szponzorációs megállapodása nem vonatkozik Oroszországra, Franciaországra és Norvégiára. Franciaországban - ahol az Eurosport a 2022-es és a 2024-es olimpia hivatalos otthona - testre szabott televíziós kampány fut majd.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!