mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Celebeket győztek le a ninja-jelöltek
2017-11-28 14:57 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Továbbra is nagy népszerűségnek örvendenek a fizikai határaikat feszegető ninja jelöltek.

A Ninja Warrior november 27-i adására többen voltak kíváncsiak (Nielsen közönségmérés, 18-49 évesek, Live+AS Live adatok alapján) a TV2-n, mint a Celeb vagyok, ments ki innen első részére az RTL Klubon.

A két nagy kereskedelmi csatorna versenyében újabb sikert könyvelhetett el a TV2 tegnap este. November 27-én a Ninja Warrior Hungary ugyanis átlagosan több nézőt ültetett a képernyők elé a 18-49 évesek közül, mint az RTL Klub dzsungel realityjének első része. Míg az emberfeletti fizikai teljesítményt nyújtó sportemberek versengése több mint 328 ezer nézőt érdekelt, addig az Afrikába utazó celebek ennél kevesebb, 315 ezer főt ültettek a képernyők elé. Az alatt az idő alatt, amikor a két műsor egymással szemben futott (18:59 - 20:26), szintén a TV2-t választották többen. (TV2 21,1% vs RTL Klub 20,8% - share 18-49).


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!