mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Félmillió feletti nézettség a közmédia csatornáin
2017-11-29 16:18 [MTI + Mediainfo.hu]

Továbbra is magas nézettséggel futnak a közmédia műsorszámai, köztük a Forma-1, a Gasztroangyal, a Magyarország, szeretlek! és a Szerencseszombat is.

519 ezren látták vasárnap délután kettőtől a Forma-1 futam élő közvetítését az M4 Sporton, amely 18,2%-os közönségaránynak felelt meg. A Magyarország, szeretlek! című népszerű vetélkedőműsort 19.40 után 279 ezren nézték a Dunán.

A leányvásár című magyar filmet a Dunán 15.20 után 232 ezren, az Alpesi őrjárat című olasz filmsorozatot 18.30 után 227 ezren, az M1 déli Híradóját pedig 202 ezren látták.

Szombaton a Gasztroangyal volt a legkedveltebb. A Dunán 17 órakor kezdődő műsort 374 ezren látták, amely 11,3%-os közönségarányt jelentett a csatornának. A Szerencseszombat sorsolási showműsort 293 ezren nézték a Dunán 18.35-től. Az OTP Bank Liga Szombathelyi Swietelsky Haladás - Ferencvárosi TC összecsapást 19.30 után 215 ezren látták az M4 Sporton, de népszerű volt a Forma-1 időmérő edzése is, amelyre 214 ezren kapcsoltak délután kettő után.

OST-MTI-MTVA


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!