mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
MediaMarkt új kampánya
2017-11-30 11:59 [Marketinginfo.hu]

A MediaMarkt az idei Fekete Péntekre taktikát váltott, és egy három videóból álló branded content sorozatot indított.

A sorozat célja elsősorban a fogyasztói elköteleződés növelése, a széles termékportfólió és a jelentős mértékű akciók kommunikációja volt. A kampányt erős social media jelenléttel és PR aktivitással támogatták meg.

Így jött létre a Black Box - A valódi Black Friday szimulátor, ahol a kampány 3 videóját forgatták.

A játékosok feladata egyszerű volt: Bementek a sötétbe, ahol 1 perc állt a rendelkezésükre, hogy minél több akciós terméket kihozzanak onnan. Persze nem tudhatták, hogy melyik doboz, mit rejt, és milyen mértékben van az adott termék leértékelve. Miközben ők bent csetlettek-botlottak a dobozban 7 night vision kamerával rögzítették az eseményeket.



A 22 Facebookon keresztül jelentkező játékos végül az akciós termékekkel megspórolt kedvezményt ajándékkártyán vihette haza a helyszínről, az Aréna Plázából.

A játékosokon kívül Rubint Réka és Nádai Anikó is összecsapott a sötétben, az ő nyereményüket azonban a Magyar Vöröskeresztnek ajánlották fel, ugyanúgy, mint a játékban résztvevő 444-es és index.hu-s újságíróét is.



A kampány érdekessége, hogy a Black Box felállítása és a kampány indulása között alig 48 óra telt el. A filmeket Spáh Károly rendezte és Hajdú B. István közvetítette.

A kampány/reklám fő üzenete:
Black Box - A valódi Black Friday szimulátor. A MediaMarkt mindenre felkészült a Fekete Péntek kapcsán, a vásárlóknak pedig ígérik, nem kell sötétben vásárolniuk 11.24-én.



További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!