mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Átadták a JOY Prix de Beauté díjakat
2017-12-18 14:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A JOY magazin idén 16. alkalommal rendezte meg a Prix de Beauté - A szépség nagydíja eseményét.

Az ikonikus verseny célja a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak a magyar piacon.
A díjakat a Marquard Media Event üzletága által szervezett exkluzív és különleges hangulatú gálavacsora keretében adták át december 11-én a The Ritz-Carlton Budapest szállodában. Az eseményt, a jelenlévő 120 ügyfélen és a Marquard szakmai csapatán túl, 34 300 olvasó követte élőben a Facebook online közvetítése segítségével.

"A Prix de Beauté minden évben megkoronázza ügyfeleink munkáját és saját erőfeszítéseinket, melyet azért teszünk, hogy szépségről és az ebből fakadó erőből, a márkánk vonzásába került fogyasztók maximálisan részesülhessenek. Ebben az évben tovább növeltük azt a fogyasztói kört, amelyet a nagydíjat támogató médiakampányunkkal elértünk: a tv kampány mellett, a Facebookon és az Instagramon több mint 450 000 egyedi látogató találkozott a versenyt népszerűsítő kreatívokkal és közel 225 000 videó megtekintésünk volt a különböző social media csatornákon. Emellett 3 alkalommal személyesen is kipróbálhattak jónéhány benevezett terméket az olvasóink a Westendben megrendezett Beauty Weekend-eken. Ennek eredménye, hogy idén több mint 50 000 olvasói szavazat érkezett a nevezett márkákra.
A kampány részeként kutatást is készítettünk a magyar nők szépségápolási szokásairól, hogy még jobban megismerhessük igényeiket és vágyaikat. Több mint 7000 nő vallott nekünk napi rutinjáról és kedvenc termékéről. A felmérésből többek között kiderült, hogy a hölgyek 40 százaléka nem hagyja el a lakást addig, míg nem használta szempillaspirálját, 23 százalék pedig a kedvenc alapozója nélkül nem tudja elképzelni a napját. A kutatásban részt vevők 64 százaléka napi szinten használ valamilyen öregedésgátló arcápolót. Ma Magyarországon a nők egy évben több mint 60 órát, azaz összesen 2,5 napot töltetnek el arcápolással."- nyilatkozott Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

Az olvasói szavazatok mellett egy szakmai ítészekből álló csoport is értékelte a termékeket.

A cégek idén is a korábban megszokott kategóriákban nevezhettek, ugyanakkor a megnövekedett ügyfélérdeklődésnek és visszajelzéseknek eleget téve 2017-ben további 4 új kategória is megnyílt a versenyen: dentálhigiénia, gyógyszertárban forgalmazott termékek, szépészeti beavatkozások és szépségápolási kisgépek témakörben is pályázhattak a szépségszektor képviselői. A idei Prix de Beauté-n minden eddiginél több, közel 70 beauty-cég képviseltette magát, akik összesen 500 terméket neveztek a nagydíjra.

A nyertes termékekkel a JOY magazin januári lapszámában találkozhatnak az olvasók.

A 16. alkalommal megrendezésre került JOY Prix de Beauté támogatói a Marionnaud Parfüméria, a Westend Bevásárlóközpont és a Martini voltak.


Prix De Beauté nyertesek 2017:
 
  • Női testápolás:

1. AVON: Planet Spa Relaxing Thailand Fürdő- és tusolóolaj
2. Barnangen: Sauna Relax tusfürdő és habfürdő
3. Nivea: Intensive Care kézápoló
 
  • Női arcápolás - széles körben:

1. L'Oréal Paris:Pure Clay Detox Fekete maszk
2. Nivea: Nyugtató, ápoló micellás arctisztító
3. Mixa: Hialuronsavval gazdagított intenzív hidratáló arcápoló
 
  • Női arcápolás-luxus:

1. Adrienne Feller: Rose De Luxe Arcolaj
2. Chanel: Le Lift V Flash Feszesítő Szérum
3. Kiehl's: Super Multi-corrective arckrém
 
  • Női illat - félszelektív:

1. AVON: EVE Duet parfüm
2. Women' Secret: Candy Temptation
3. Guess: 1981 Women
 
  • Női illat - szelektív:

1. Tiffany & Co: Tiffany Eau De Parfum
2. Jo Malone London: English Pear & Freesia
3. Bvlgari: Goldea The Roman Night
 
  • Férfi illat - félszelektív:

1. Antonio Banderas: The secret temptation
2. Replay: Signature for Him
3. AVON: MAN
 
  • Férfi illat - szelektív:

1. Versace: Man eau Fraiche
2. Paco Rabanne: Pure XS
3. Giorgio Armani: Stronger with you
 
  • Bio - és natúrkozmetikumok:

1. Alverde: Beauty&Fruity micellás víz
2. Ilcsi: Fekete szappan
3. Vagheggi: BIO+ 24 órás hidratáló krém
 
  • Hajápolás:

1. Nivea: Hairmilk sampon
2. Schwarzkopf Gliss Kur: Elixir hajolaj
3. L'Oréal Paris: Botanicals Fresh Care Sampon
 
  • Hajformázás:

1. Schwarzkopf Taft: Cit Styles Opulent Volume hajlakk
2. Balea: Magical ShimmerCsillámspray
3. Redken: Pillow Proof Blow Dry Szárazsampon
 
  • Dekorkozmetikumok-arc:

1. Maybelline: Fit Me! Matte +poreless alapozó
2. MAC: Studio Fix Fluid alapozó
3. Nu Skin: Nu Colour Bronzing Pearls Bronzosító
 
  • Dekorkozmetikumok-száj:

1. Bourjois: Rouge Velvet The Lipstick Ajakrúzs
2. Trend it Up: Ultramatt Ajakrúzs
3. Yves Saint Laurent: Volupté Tint-in-Balm Ajakrúzs
 
  • Dekorkozmetikumok-szem:

1. Guerlain: La Petite Robe Noire szempillaspirál
2. Maybelline: The Falsies Push up Angel szempillaspirál
3. Max Factor: Brow Shaper szemöldökceruza
 
  • Dekorkozmetikumok-kéz:

1. Trend it up: Soft Matte körömlakk
2. Rimmel: 60 seconds Super Shine Körömlakk
3. Avon: mark. Szaténos matt hatású körömlakk
 
  • Anti-aging:

1. Vichy: Liftactiv Fresh Shot Arcápoló
2. Lancőme: Rénergie Multi-lift Ultra Fluid
3. Adrienne Feller: Rose De Luxe szemránckrém
 
  • Design díj:

1. Kenzo: Kenzo World
2. Jean-Paul Gaultier: Scandal
3. L'Amia Natura: Pure sheavajas arclemosó tej
 
  • Az év innovációja:

1. Estée Lauder: Advanced Night Repair Szemkönyékápoló Koncentrátum
2. Douglas Home Spa: Seathalasso Feszesítő Testápoló Olaj
3. Syoss: SalonPlex hajszerkezet megújító hajszínalapozó
 
  • Dentálhigiénia:

1. Oral-B: Geniusc 9000 elektromos fogkefe
2. Vademecum: Advanced clean fogkrém
3. Dontodent: Black Shine fogkrém
 
  • Gyógyszertárban forgalmazott termékek:

1. La Roche-Posay: Lipikar testápoló tej
2. Bioderma: Sensibio H2O arc- és sminklemosó micellaoldat
3. Uriage: Cleansing Oil Olajtusfürdő
 
  • Szépészeti beavatkozások:

1. Bársony Orvos Esztétika: Lézeres szőrtelenítés
2. Royal Clinics: Scarlet RF kezelés
3. Quantum MED: Sapphire arckezelés
 
  • Szépségápolási kisgépek:

1. Braun: SE9-561 bronz epilátor
2. Philips: Lumea Prestige IPL szőrtelenítő készülék
3. Remington: S8598 keratin protect intelligens hajsimító
 
  • JOY Olvasói Különdíj:

1. Zoella: Bath Latte fürdőtej
2. The Body Shop: Spa of the World Etióp Zöld Kávés Krém
3. L'occitane En Provence: Mandula feszesítő olaj
 
  • Westend Különdíj:

Soliteint: Luxury Gold Hyaluron éjszakai krém.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!