mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Társadalmi sokszínűség a hírműsorokban
2017-12-22 10:29 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2017 első felében is az eddigiek szerint alakult a társadalmi sokszínűség szempontjából kiemelt csoportok együttes megjelenésének aránya az NMHH által vizsgált tíz televíziós és rádiós hírműsorban.

Mint például a nemzeti kisebbségek, a gazdaságilag hátrányos helyzetben lévők, a civil szervezetek, a munkaerő-piaci szempontból inaktívak vagy az egyházak.

Összes megjelenésük aránya 17,5% volt, megfelelően az elmúlt évek 17 és 19% közötti megoszlásaihoz. A Médiatanács által elfogadott hatósági jelentés szerint az elemzett kategóriákon belül a gazdaság szereplői jelentek meg leggyakrabban, összességében 43,5 százalékban, újfent jelentős médiafelülethez jutottak az inaktívak (22,8%) - ezen belül legtöbbször a fiatalok, illetve a nyugdíjasok - és a civil (19,9%) szervezetek. Emellett észrevehetően visszaestek az érdekvédelmi szervezetek, a tavaly második félévi 12,1% után 9,9%-ra. Az összefoglaló az M1, a Duna Tv, a TV2, az RTL Klub, az ATV, a Hír Tv és az Echo Tv híradóira, továbbá a Magyar Rádió 180 perc, Déli és Esti Krónika című műsoraira terjed ki.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!