mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Őszinte hirdetés a társkereső piacon
2018-01-05 19:19 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Idén januárban a Randivonal egy merőben új szemléletű, feltűnően őszinte reklámszpottal jelentkezett, mely párhuzamosan fut a televízióban és a YouTube-on.

Utóbbin néhány nap alatt 50 ezres nézettséget produkáló szpot máris pozitív hullámokat gerjeszt a közösségi médiában.

"Nincs fontosabb út a boldogsághoz, mint megtalálnunk a párunkat, átélni a szerelmet. Ez minden ember vágya és az online társkeresőknek éppen ezért óriási a felelősségük. A legtöbb csalódás oka az, hogy olyanok is belevágnak a társkeresésbe, akik még nincsenek készen egy új kapcsolatra. Ezzel újabb csalódást élnek át, és egyre mélyebbre kerülnek a letargikus spirálban. Úgy gondoltuk, hogy felelős hirdetőként egy olyan reklámszpotot készítünk, ami azokhoz szól, akik már meggyászolták az előző kapcsolatukat, valóban készek arra, hogy ismerkedjenek. A filmben ezt az önismereti folyamatot mutatjuk be" - nyilatkozta Móczár Rudolf, a Randivonal marketingigazgatója.

Bár a reklámszpot nem egy amatőr szereplő valódi történetét meséli el, az alkotók igyekeztek minél inkább feloldani a valóság és a fikció közti átmenetet. A forgatás 2017 tavaszán kezdődött és fél éven át tartott. A tizenöt különböző jelenet - hétköznapi szituációkkal, valódi helyszíneken - szakértők által tipizált élményeken keresztül mutatja be a szakítástól a gyász végéig egy szingli lány életét. Bánat és öröm, az elengedés és újrakezdés pillanatait sűríti össze a szpot 30 másodpercbe (a Youtube-ra készült verzióban szűk másfél percbe).

"A koncepció ereje a történet hitelességében van, ezért olyan arcot kerestünk a filmhez, akit nem láthattunk még egyetlen márkával kapcsolatban sem, valódi "szomszéd lány"- érzetet kelt a nézőben, és releváns emlékekből képes építkezni a karakter megformálásakor. A képi világ, a zene, a narráció, mind-mind a felvázolt élethelyzet elmélyült befogadását segíti" - ismertette a projekt alakulását Tóth Tibor, a filmet gyártó Effektív-Art Reklámügynökség kreatívigazgatója, aki a szpot rendezője is volt egyben. "Ügyfelünk nagyfokú kreatív szabadságot adott, aminek nagyon örültünk. Úgy érzem, hogy a témához elengedhetetlen őszinte hangvétel ezzel tudott igazán kiteljesedni" - tette hozzá Bősze Balázs, a gyártásért felelős account director.

A készítők annyira komolyan gondolják, hogy a párkeresés előszobájáról, a kapcsolati gyászról beszélni kell, hogy Almási Kitti új könyvét is aktív együttműködő partnerként segítik. A Lezárás, elengedés, újrakezdés című könyvben Almási Kitti pontosan azt fogalmazza meg, amire a reklámszpot is épült. Először magunkkal kell foglalkoznunk, megtalálunk az erőt és a harmóniát, és csak utána van esélyünk új partnert találni.

A Randivonal.hu márkához kapcsolódó médiaügynökségi feladatokat a BellaCom Marketingkommunikációs Kft. látja el. Hlivják Richárd ügyvezető igazgatótól megtudtuk, hogy a megbízó, Randivonal.hu-t üzemeltető Dating Central Europe Zrt., az ügynökség 2014. őszi indulását követően az első ügyfeleik között volt 2015-ben és az együttműködés azóta is folyamatos. Az új szpothoz erős - 1.000 GRP súlyú - televíziós hirdetési kampány kapcsolódik, a filmmel az RTL Klub, valamint az R-Time Red csomag csatornáin találkozhatunk.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!