mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Lengyelországban vette meg konkurensét a Szallas.hu
2018-02-07 16:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2017 nyarán a Szallas.hu történetében először bővült felvásárlás révén, akkor a magyar diszkontáras szálláspiac három szereplőjét vette meg.

A cégcsoport növekedési stratégiájában ugyanakkor már meghatározó az egyre intenzívebb külföldi jelenlét. "A lengyel piacban nagy fantáziát látunk, az elmúlt években itt növekedtünk a legdinamikusabban. Ezt a tempót akartuk felgyorsítani, ezért döntöttünk a Spanie.pl akvirációja mellett, amit 100 százalékban saját tőkéből finanszíroztunk" - mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

A Spanie.pl csoport 2002-ben alakult, ma már a lengyelországi online szálláspiac meghatározó szereplője, évente 5 millió utazni vágyó keresi fel az oldalt, ahol közel 52 ezer belföldi szálláshely érhető el, ezzel gyakorlatilag teljesen lefedi a lengyelországi kínálatot. "A Spanie.pl-nél minden adott ahhoz, hogy a sikeres integráció révén, középtávon a Szallas.hu Csoport Lengyelországban is piacvezetővé váljon" - mondta Szigetvári József. Az ügyvezető azt is hozzá tette, hogy nem zárkóznak el a további felvásárlásoktól sem. "Mindeközben azon dolgozunk, hogy a már Szallas.hu külképviselettel rendelkező országokban - így Romániában, Horvátországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Ausztriában - is tovább erősítsük jelenlétünket. Az a célunk, hogy a magyar Szallas.hu regionális sikertörténetté váljon" - nyilatkozta Szigetvári József.

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) Trend Riport 2017 kiadványa szerint múlt évben 2016-hoz képest növekedett a beutazó forgalom a legfontosabb 10 külföldi piacunkról: orosz (+26%), USA (+12,2%), német (+7,1%), cseh (+6%), spanyol (+7,2%), brit (+4,9%), lengyel (+3,6%), osztrák (+3,6%), olasz (+3,7%) és román (+3,2%). A Szallas.hu lengyelországi akvirációja révén a beutazó lengyel turistaforgalom további élénkülésére számít. "A felvásárlás a magyar szálláshelyekre is kedvezően hathat, hiszen nemcsak a lengyelországi belföldi turizmust támogatjuk általa, hanem a magyarországi beutazást is" - mondta a szakember.

8 hónap alatt megvalósulhat a teljes integráció

A Spanie.pl nem klasszikus foglalási oldal, eddig hagyományos hirdetési modellben működött, így a Szallas.hu azt tervezi, hogy a magyar cégnél már jól bevált online foglalásra állítja át, ennek eredményeként pedig 52 ezer szálláshellyel rendelkezik majd Lengyelországban. "Mivel jelentősen eltér a technológia és az üzletmenet, a teljes integráció megvalósítását 8 hónapra tervezzük. Ennek során a szálláshelyeket foglalhatóvá tesszük, míg a felhasználókat a telefonálásról a sokkal kényelmesebb és biztonságosabb online utazástervezés irányába tereljük. Lényegében edukáljuk a piacot, Lengyelországban ugyanis az online foglalások részaránya a magyarországihoz képest még jóval alacsonyabb, ami a kihívás mellett komoly lehetőséget is hordoz magában" - mondta Sziebig Péter, a Szallas.hu lengyelországi képviseletének vezetője. A szeptemberre lezajló integrációt követően az oldal Nocleg.pl ("Szallas.pl") néven fog működni, mely a Szallas.hu jelenleg is használt márkaneve Lengyelországban.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!