mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújult a Cinema City Szerencsejáték VIP mozi
2018-02-27 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tavaly év végén kezdődött el a Cinema City Aréna közel egy milliárd forintos teljes felújítása. A munkálatok a Simple IMAX moziban kezdődtek, ahol teljes szék és kárpitcsere történt a tavalyi vászoncsere után.

Ezt követte a Szerencsejáték Zrt. által brandingelt VIP termek teljes megújulása.

Az átalakulást követően a Cinema City következő dobása, hogy márciusban Debrecenben megnyit egy újabb 4DX moziteremet, amely a mozilánc harmadik 4DX terme lesz Magyarországon.

A bővülés lehetőséget ad arra, hogy a New Age Advertising koordinálása mellett az ügyfelek névadó partnerei legyenek a mozitermeknek. Az on-screen és off-screen megjelenési lehetőségek mellett a teremszponzoráció 360°-os mozis kommunikációval együtt valósul meg a márkák számára a mozivásznon és a mozi területén egyaránt.

Ezt a mozis megjelenési lehetőséget már több nagy márka is beépítette a kommunikációjába, a jelenlegi több éves terem szponzorok között van a Szerencsejáték Zrt., a Simple by OTP, a Pizza Forte, a Hyundai vagy a Telekom.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!