mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nagy Digitális Kaland a Vodafone támogatásával
2018-03-19 14:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Országszerte 36 helyszínen indul újra a Logiscool szervezésében és a Vodafone támogatásával a tavaly első alkalommal megrendezett Nagy Digitális Kaland.

A Logiscool Digitális Tudásért Alapítványa szervezésében és a Vodafone Magyarország által működtetett digitaliscsalad.hu okos magazin támogatásával létrejövő Nagy Digitális Kalandra a szervezők általános iskolás gyermekekből álló csapatok jelentkezését várják - tavaly 23 helyszínen 2000 gyerek vett részt az eseményen. A háromfős, 3-4. és 5-6. osztályos diákokból álló csapatoknak 60 perc áll rendelkezésükre, hogy teljesítsék a digitális világgal, logikus, algoritmikusgondolkodással, illetve az internetbiztonsággal kapcsolatos, játékos küldetést. Idén is LogiRobi, a barátságos űrből érkezett robot tudásának fejlesztése a cél.

A gyermekeknek Wi-Fi képes laptopra vagy tabletre is szükségük lesz az online feladatok teljesítéséhez, az internetet a Vodafone biztosítja 4G képes MiFi eszközeivel. Emellett az országosan, a két kategóriában első 10 legjobb csapat díjat is kap a Vodafone-tól - a díjak közt okos- és digitális eszközök szerepelnek. Emellett a telekommunikációs szolgáltató egy különdíjat is meghirdetett a legjobb, csak lányokból álló csapatnak - a vállalat ugyanis kiemelten fontosnak tartja a lányok bátorítását a technológiai pályák választására.

A verseny alatt a helyszínen a szülők biztonságos internet oktatásban részesülhetnek.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!