mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az üzenetküldés következő generációja
2018-03-20 10:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új internetalapú üzenetküldő szolgáltatás indul a Magyar Telekomnál.

A Deutsche Telekom március folyamán bevezeti az RCS (Rich Communication Services) szolgáltatását a Magyar Telekom lakossági és üzleti előfizetői számára is, ezáltal újítva meg az üzenetküldési lehetőséget.

Az új generációs üzenetküldő szolgáltatás a 25 éve működő és a még mindig gyakran használt klasszikus szöveges SMS-t és a másfél évtizede debütált MMS mobil képtovábbító szolgáltatást egészíti ki új funkciókkal: csoportos chat-eléssel, HD minőségű fényképek, videók megosztásával, fájlok küldésével, saját pozíció megosztásával vagy akár csoportos üzenet küldésével. Az előfizetők az RCS szolgáltatást aktiválva egymás között és a világ bármely más RCS felhasználójával internet alapú chat formájában is tudnak üzenetet váltani.

Az új szolgáltatás egyszerűen és gyorsan használható, egyes mobiltelefon készülékeken az előre telepített üzenetgombról közvetlenül elérhető, vagy a letölthető Android Messages alkalmazásban aktiválható. Igénybevételéhez nincsen szükség regisztrációra csevegőalkalmazásban vagy közösségi oldalakon. Az elküldött üzenetek mindenképpen célba érnek akár chat üzenetként internet kapcsolaton keresztül, akár SMS vagy MMS formájában. A szolgáltatás aktiválása díjmentes, de a chat forgalom, képek, fájlok küldése az előfizető adatdíjcsomagjának terhére adatforgalmat generál lakossági és üzleti mobilinternet szolgáltatás esetében egyaránt.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!