mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Berkes Péter
Dr. Berkes Péter
Ambitious Group
Stratégiai igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Google a biztonságos és mindenki számára megbízható internetért
2018-03-21 15:51 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Google 2017-ben másodpercenként 100 alkalommal távolított el olyan hirdetést, amely nem felelt meg a hirdetési irányelveknek.

Ezzel elősegített a biztonságosabb, szabadabb internetezés, tanulás, munka és tájékozódás lehetőségét mindenki számára. A rossz hirdetési élmények - mint például az adathalászat vagy a félrevezető és felhasználói élményt romboló reklámhirdetések - a felhasználókat is és a szabályszerűen hirdetőket is negatívan érinti. 2017-en a Google több hirdetést és kártékony szereplőt távolított el a rendszerből, mint bármikor korábban.

A Google 2017-ben tovább folytatta a küzdelmet egy jobban szabályozott internet ökoszisztéma kialakításáért a káros reklámok és hirdetők elleni küzdelmével, melynek eredményekén blokkolt
 
  • 3.2 milliárd hirdetést, ami megsértette a hirdetési irányelveket,
  • 79 millió hirdetést, amely rosszindulatú vírust tartalmazó oldalra irányította a felhasználót,
  • 400 ezer nem megbízható weboldalt,
  • 66 millió olyan megtévesztő hirdetést, amely kattintásra ösztönöz
  • 48 millió olyan hirdetést, mely arra csábította az internetezőket, hogy nemkívánatos szoftvereket telepítsenek,
  • 12 000 úgynevezett "scraping website"-ot (amelyek jogtalanul másolt híreket jelenítenek meg),
  • 7000 AdWords-fiókot, amely álcázott hirdetést jelenített meg


A Google az elmúlt időszakban 28 új hirdetési és 20 kiadói irányelvet vezetett be. Hálózatából a kriptovalutákat népszerűsítő hirdetések mellett, olyan szabályozatlan vagy spekulatív pénzügyi termékeket is kitiltott, mint a CFD (Contract for Difference) ügyletek, vagy a bináris opciós kereskedés.

Az új irányelvek mellett új technológiát is bevezetett a Google, melynek segítségével képes levenni a Google hirdetéseket olyan oldalakról, melyek szintén ütköznek az irányelvekkel - ilyen oldalból több, mint 2 millió került eltávolításra.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!