mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nem használunk az internetre csatlakoztatott eszközöket
2018-03-26 09:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A magyarok több mint fele nem használja párjával közösen az internetre csatlakoztatott eszközöket.

Ha párkapcsolatban élünk, sokaknak ismerős lehet, hogy az egyik fél jobban ért az internethez, a számítógéphez és a különböző okos készülékekhez, ők a Kaspersky Lab legfrissebb kutatása szerint jobban is értenek kiberbiztonsághoz, mint partnerük. De érdemes vigyázni, sok pár közösen használ számos internetre csatlakoztatott készüléket, amely így óhatatlanul is adat-, vagy pénzvesztéshez vezethet - még a tudatosabb fél számára is.

A Kaspersky Lab szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy valójában akár a partnerünk akár önkéntelenül is veszélybe sodorhatja a digitális életünket - beleértve a készülékeket, az adatokat, és az aktivitásokat is, azaz minden olyan digitális dolgot, amelyet megosztunk partnerünkkel. A tanulmány megállapította, hogy a párok 82%-a megosztja egymással a készülékeiket, 77%-kuk pedig közösen használ olyan online fiókokat t is, például mint például webshopot, bankot, vagy stream szolgáltató oldalakat.

Mivel oly sok változáson esett át a világ, egy modern kapcsolatnak ma már természetes része, hogy közösen használjuk a digitális készülékeket, azonban nem árt azokat tudatosan kezelni és gondoskodni a hatékony védelemről.

A megkérdezettek 57%-a vallotta be, hogy magát kibertudatosabbnak tartja, mint partnerét, a férfiak között ez az arány magasabb, náluk 75% gondolja ezt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!