mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Azonos feltételekkel érhetők el a digitális előfizetések
2018-03-29 09:03 [MTI + Mediainfo.hu]

Az Európai Unió területén mindenütt azonos feltételek mellett válnak hozzáférhetővé az otthon előfizetett online digitális tartalmak április elsejétől.

Marija Gabriel, a digitális gazdaságért és társadalomért felelős biztos tájékoztatása szerint a szabályok minden fizetett szolgáltatásra vonatkoznak, de a rendszerbe az ingyenes tartalmat szolgáltató vállalatok is beléphetnek. A továbbiakban nem kell majd engedélyeket beszerezni olyan unión belüli területekre, ahová az előfizetőik utaznak.

Bárhol is tartózkodjanak az EU területén, az európai polgároknak nem kell nélkülözniük kedvenc filmjeiket, tv-sorozataikat, sportműsoraikat, online játékaikat, vagy e-könyveiket, amelyekre otthon digitális előfizetéssel rendelkeznek - húzta alá Gabriel.

Mint elmondta, a szabályok az új technológiákat igénybe vevők magatartási mintáihoz és szokásaihoz igazodnak. Figyelembe veszi például, hogy 2010 és 2014 között a fogyasztók 113 százalékkal költöttek többet előfizetéses videoszolgáltatásokra, 2014 és 2015 között pedig 56 százalékkal növekedett az ilyen szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználók száma. A becslések szerint legalább 29 millió polgár, vagyis az uniós fogyasztók 5,7 százaléka veheti igénybe az online tartalomszolgáltatások határokon átnyúló hordozhatóságát, ráadásul számuk a jövőben meredeken nőhet és 2020-ra a 72 milliót is elérheti - közölte.

A fiatal európaiak 60 százaléka vélekedik úgy, hogy az online szolgáltatások kiválasztásakor fontos szempont számukra az előfizetéseik hordozhatósága. Ennek megvalósítása megoldást jelent a problémára, segítségével ráadásul számos szolgáltató előfizetői bázisát is növelheti - tette hozzá az uniós biztos.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!