mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A hosszú hétvégén a nézők az RTL Klubot választották
2018-04-05 13:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A piacvezető csatorna csütörtöktől hétfőig mindegyik nap nyerte a nézettségi versenyt a kereskedelmileg fontos 18-49-es célcsoportban.

A Konyhafőnök új évadának csütörtöki, pénteki és április 2-i adása is magabiztosan teljesített: a gasztro reality csütörtöki epizódjára a televíziót nézők 15,4, a péntekire 14,8, míg a hétfői megmérettetésre 16,1 százalékuk volt kíváncsi.

Szombat este indult az RTL Klub vadonatúj sorozata. A Nagy Ervin nevével fémjelzett, A Tanár című széria első epizódja 19,8 százalékos közönségaránnyal debütált. A remek kezdésnek is köszönhető, hogy a szombati napon a 19-23 órás idősávban közel 10 százalékpontot vert a piacvezető csatorna fő versenytársára! Húsvét hétfője is az RTL Klub meggyőző fölényét mutatta: a főműsoridőben 7,2 százalékpontos különbséggel zárult a hosszú hétvége - a piacvezető csatorna javára.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!