mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Interaktív hirdetési megoldást indított az Antenna Hungária és a TV2
2018-04-24 11:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Antenna Hungária és a TV2 Média Csoport együttműködése alapján 2018. április 16. május 25. között hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon.

Az interaktív tévés projekthez a technikai megoldást, az üzemeltetést és a fejlesztést az Antenna Hungária, míg az interaktív hirdetési megoldás értékesítését a TV2 biztosítja. Hazánkban ez az első alkalom, hogy egy lineáris tévéműsor interaktív televíziós játékkal és interaktív hirdetési megoldással egészül ki. A fejlesztéssel a televíziós reklámok online hirdetésekkel egészíthetők ki, mely erősítheti a tévék piaci pozícióit az egyre élesedő tévés és online hirdetési költésekért folytatott versenyben.

Az interaktív játékban azok vehetnek részt, akik az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékkel rendelkeznek, továbbá igénybe veszik az ingyenes földfelszíni MinDig TV szolgáltatást vagy a MinDig TV Extra előfizetői. Akinél a feltételek adottak, a Bezár a bazár műsor ideje alatt a TV2 csatornára kapcsoláskor egy, a játék elérhetőségével kapcsolatos felugró szöveggel vagy képpel találkozik. A távirányító piros gombjának megnyomásával osztott képernyőn jelenik meg az interaktív játékfelület. A játékos a tévékészülék távirányítójának gombjai segítségével játszhat; a játék célja, hogy meghatározott idő alatt "kivigye" a tárgyakat egy virtuális helyiségből. A rendelkezésre álló időt egy visszaszámláló óra mutatja. Ha a játékos az összes tárgyat ki tudta vinni, akkor egy következő képernyőre lép át, melyen a telefonszámának megadásával regisztrálni tud a nyereménysorsolásra. A játékosok között hetente egy 10.000,-Ft értékű Mömax vásárlási utalvány kerül kisorsolásra.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!