mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Értékesítési rekordot döntött saját szegmensében a GLAMOUR
2018-06-07 10:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Matesz 2018 első negyedéves jelentése szerint a GLAMOUR továbbra is őrzi vezető pozícióját az auditált, havonta megjelenő glossy női magazinok piacán(1).

A stílusmárka ezen túlmenően értékesítési rekordot döntött áprilisban - több, mint kétszázezer példányt adtak el belőle(2).

Több mint kétszázezres értékesített példányszámmal a GLAMOUR áprilisi lapszáma értékesítési csúcsot ért el. Az eredmény a magazin értékesített print, valamint mobilapplikáción keresztül értékesített digitális kiadását is magában foglalja. A kétszázezres eladott példányszám álomhatárnak tűnik a nyomtatott női havilapok esetében, hiszen afeletti értékesítést az elmúlt több mint 10 évben nem ért még el auditált női havi magazin Magyarországon(3).

"Az áprilisi értékesítési rekord elsősorban a GLAMOUR-napoknak köszönhető, hiszen a kedvezményekre jogosító kuponfüzetet a legtöbb vásárló továbbra is a print magazin mellékleteként szerzi be. Ezzel együtt dinamikusan nő az érdeklődés a kuponos mobilapplikációnk iránt is, amelyet idén tavasszal már több mint harmincezren töltöttek le a GLAMOUR-napok hetében. Ezzel az alkalmazásunk két app áruházban is heti favorit lett." - mondta Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer Magyarország magazin üzletágának kiadóigazgatója.

A legfrissebb Matesz adatok azonban arról is tanúskodnak, hogy a divatmagazin iránti kereslet nem csak a shoppingmaraton ideje alatt erős: a GLAMOUR az idei első negyedévben megőrizte vezető pozícióját a hazai glossy magazinok szegmensében, az egyedüli olyan lapként, amely húszezer példányszám feletti átlagos értékesítést ért el(4).

Maróy Krisztina főszerkesztő szerint a zsugorodó magazinpiacon ez a teljesítmény alapvetően a márka szilárd alapfilozófiájához illeszkedő konzisztens szerkesztői munkának, valamint a brand multiplatform jelenlétének köszönhető. "A GLAMOUR egy önazonos márka, amely számos felületen egyszerre van jelen: a print magazinon kívül aktívak vagyunk a közösségi médiában, közkedvelt eseményeink pedig - mint amilyen a GLAMOUR-napok, a Gardróbfrissítés, a Women of The Year, vagy a Glammies beauty díj - mára önálló almárkákká értek, saját rajongótáborral. A legfontosabb viszont a releváns tartalom, amely reflektál a márka követőinek valódi érdeklődésére. Mindezekre nagy hangsúlyt fektetünk és ez meghozza a gyümölcsét" - foglalja össze a sikertényezőket a főszerkesztő.

(1) Matesz 2018. 1. negyedéves jelentés alapján, aktívan értékesített példányszám az auditált, havonta megjelenő glossy női magazinok piacán
(2) Ringier Axel Springer Magyarország saját adata, 2018 áprilisi lapszám, a GLAMOUR magazin valaha volt legmagasabb, egy megjelenésre jutó értékesítése (print értékesítés és mobilapplikáción keresztüli értékesítés együttvéve)
(3) A Matesz auditált adatbázisában elérhető nyilvános adatok alapján, a havi megjelenésű női magazinok szegmensében, 2005. 1. negyedévtől 2018. 1. negyedévig terjedő időszakban.
(4) Matesz 2017. 4. negyedéves és 2018. 1. negyedéves jelentések alapján, aktívan értékesített példányszám.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!