mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Dorsum a Graylinget választotta kommunikációs partneréül
2018-05-31 11:26 [Marketinginfo.hu]

A Grayling meghívásos tenderen nyerte el az innovatív szoftvereket fejlesztő cég, a Dorsum hazai és nemzetközi piaci jelenlétének kommunikációs támogatását.

A több országra - köztük az Egyesült Arab Emírségekre és Kelet-Közép-Európára - kiterjedő megbízás koordinációjáért a Grayling magyarországi irodája felel. Az ügynökség feladata többek között nemzetközi sajtómegjelenések kordinációja, stratégiai tanácsadás és munkáltatói márkaépítés.

Hazai startupból nőtte ki magát nemzetközi szintre a banki értékpapír informatikai rendszereket és vagyonkezelési (wealth management) platformot fejlesztő Dorsum. Jelenleg Közép-Európában piacvezetőként, 300 fős csapattal rendelkeznek és 10 országban közel 90 banknál, befektetési szolgáltatónál és vagyonkezelőnél futnak már a rendszereik. "A PR ügynökségi tender alatt fontos volt számunkra, hogy a leendő ügynökség nemzetközi szinten is megállja a helyét, és bizonyítsa a szektorban szerzett tapasztalatát, kreatív gondolkodását" - mondta el Szőcei Olivér a Dorsum Marketing Managere.

Az együttműködés keretében a Grayling magyarországi csapata koordinálja a Dorsum egyesült arab emírségekbeli és kelet-közép-európai kommunikációját együttműködésben a helyi Grayling iroda munkatársaival. "A fintech szektorban ma egyre hangsúlyosabb szerep jut a kreatív kommunikációs megoldásoknak, mint bármikor máskor, hiszen a chatbotokkal és mesterséges intelligenciával dolgozó cégek ügyfélkiszolgálása eltolódott a digitalizáció irányába, ugyanakkor az ügyfelek, a különféle technológiai platformok mellett továbbra is igénylik a személyes tanácsadói jelenlétet. A Grayling számára az az izgalmas kihívás, hogy milyen megoldásokkal tudja támogatni a Dorsumot a hibrid pénzügyi tanácsadás világában."- emelte ki Peter Fecko, a Grayling Kelet-Közép-Európáért felelős ügyvezető igazgatója. A PR aktivitások sorában pedig többek között klasszikus sajtómunka és stratégiai tanácsadás szerepelnek.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!