mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Első születésnapját ünnepli a Noizz.hu
2018-06-06 18:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy évvel ezelőtt indult el Magyarországon a Noizz.hu, a Ringier Axel Springer kiadó online médiaszolgáltatása, amely a digitálisan fejlett fiatal nemzedékhez szól.

A számos európai országban - hazánkon kívül Németországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Szerbiában és Romániában - sikeres Noizz márka az állandó online kapcsolatban lévő, városi életmódot élő fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divatra, életmódra és kultúrára koncentrál, élő közvetítésekkel jelent a fesztiválokról és a legnagyobb bulikról.

"A Noizz.hu azzal a céllal jött létre, hogy elsődleges tartalomforrás szerepét töltse be a digitális generáció számára, ha az urbánus életmóddal és trendekkel kapcsolatos hírekre kíváncsi. Jó úton járunk, hiszen a statisztikák szerint már minden ötödik nagyvárosi fiatalt elérünk(1)" - mondta Gerentsér Imre, a Noizz.hu-t kiadó Ringier Axel Springer Magyarország online portfóliójának igazgatója.

Az oldal havi egyedi látogatószáma töretlen emelkedést produkálva 2018 tavaszára már meghaladja az 1,1 milliót.(2) Ezzel a teljesítménnyel a Noizz.hu belépett az olyan online magazinok ligájába, mint a Player.hu, a GLAMOUR Online vagy a Joy.hu. Mindeközben a Noizz jól teljesít a közösségi médiában is: követőtábora 200 ezer fölé duzzadt a Facebook-on, YouTube videói eddig összesen mintegy 2,7 millió megtekintést produkáltak.

"Az elmúlt egy év alatt rengeteg friss tudást szereztünk a magyar C-generációs fiatalok preferenciáiról a médiafogyasztási platformokat, formátumokat és tartalmakat illetően is. A Noizz.hu weboldal mellett a célcsoport a YouTube csatornánkat és Noizz Food Facebook oldalunkat kedveli leginkább. Tarolnak a párkapcsolattal és a lelki élettel foglalkozó cikkeink, a filmes és sorozatokról szóló anyagaink, de nagy sikert érnek el a fashion blogjaink éppúgy, mint a sztárokkal készült videós interjúink. Új színt vittek tartalmaink közé az autós tesztek és a nyári fesztiválközvetítések" - foglalja össze a tapasztalatokat Szokol Martin főszerkesztő.

A Noizz legsikeresebb tartalmai öt-tízezer közösségi megosztást is elérnek. Az elmúlt egy év rekorder anyagai között future tech beszámolók, social médiáról szóló tartalmak, véleménycikkek és állatvédelmi kezdeményezések is szerepeltek.



A Noizz.hu a connected nemzedék szakértője kíván lenni. Ezért a jövőben rendszeres, független reprezentatív kutatásokkal térképezi fel a digitális generáció folyamatosan változó igényeit, nagyszabású rendezvényekben gondolkodik, és tovább erősíti saját gyártású vlogjait.

(1) 18-29 éves korosztály, Budapest és megyeszékhelyek, 19%-os internet reach. Forrás: Gemius Explorer

(2) Forrás: Gemius Rating


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!