mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
4DX mozizás a New Age Advertising-gal (NAA)
2018-06-11 15:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A New Age Advertising (NAA) 4DX mozizásra invitálta üzleti partnereit, ahol a Solo: Egy Star Wars-történet című filmet nézhették meg a vendégek május 28-án.


A vetítés előtt Janklovics Péter a Dumaszínház humoristája korbácsolta fel a kedélyeket és hangolta rá a résztvevőket az utánozhatatlan 4DX élményre. Azaz a részletesen megkoreografált levegő-, víz-, illat-, mozgás-, vibrációs és egyéb hatásokra, melyek által az ügyfelek a film részeseivé válhattak.


4DX - Használd az érzékeidet!

4DX a 4D mozis technológiát ötvözi az egész estés hollywoodi filmekkel. A 4DX a világ legfejlettebb filmszínházi technikai megoldása a legmodernebb mozgó ülésekkel, amelyeket összehangolnak a környezeti hatásokkal. A 4DX filmek vetítése közben számos speciális effektust használnak a termekben, hogy a filmnézés valósághűbb legyen, például szélfújást, illatokat, habot, folyadékot, mozgást, ködöt, buborékokat, hanghatásokat melyek minden érzékszervre hatnak, ezáltal a nézők az akció részeseivé válhatnak a hagyományos moziterem audiovizuális ingereit messze felülmúlva.

A New Age Advertising közreműködésével már több márkával sikeres együttműködés született, amelyből kiemelkedik a Simple IMAX névadó szponzorációs együttműködés. A Simple by OTP az IMAX terem névadó szponzora az Aréna Plázában, így a mozizók a "Simple IMAX" teremben élhetik át a hatalmas vászon nyújtotta lenyűgöző látványt és a varázslatos mozi élményt.


Milyen előnyökkel jár a 4DX vagy a normál teremszponzoráció?

"A mozis teremszponzoráció lehetőségeit ismerte fel számos nagy márka és döntött úgy, hogy kihasználva a magas nézettségű filmek kínálta célcsoport elérést, kiegészíti a hagyományos on-screen kampányát a névadó teremszponzoráció márkaépítő elemeivel. Ilyen márkák például a Telekom, Nivea, Pizza Forte, Hyundai vagy az Evosoft. A 4DX és a normál teremszponzoráció 360°-os mozis kommunikációval együtt valósul meg a márkák számára a mozivásznon és a mozi területén. A 4DX termek esetében ez még fokozódik, hiszen a technika előnyeivel párosulva erősebb image építési és márkakommunikációs célt valósíthat meg." - nyilatkozta Kiss Zsuzsanna a Cinema City New Age Advertising Értékesítési Igazgatója.

A Cinema City mozikban a hirdetések és szponzorációk lehetőségeivel kapcsolatban a Cinema City / New Age Advertising média értékesítési osztálya ad további tájékoztatást.








Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!