mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújult a 70 éves autó-motor magazin
2018-06-22 13:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2018. június 6-tól kibővült tartalommal, új rovatokkal, még változatosabb témákkal,
valamint karakteresebb layouttal és képi világgal várja olvasóit az autó-motor magazin,
Magyarország piacvezető autós szaklapja.


Az 1948-ban alapított, idén 70 éves jubileumot ünneplő autós magazin megújulását év elején nagyszabású olvasói kutatás előzte meg. A megújulás a "modernizáció és a hagyomány tisztelete" vezérelvek mentén zajlott, maximálisan figyelembe véve a fókuszcsoport eredményeit, az olvasói igényeket és véleményeket. Bővült a tartalom +8 oldallal, így új rovatokkal is gazdagodott a kiadvány: ilyen például az "ÖSSZEHASONLÍTÁS" rovat, melyben autókkal, termékekkel és szolgáltatásokkal is
foglalkozik a lap. Az új "KIRAKAT" rovat férfiakat érdeklő, trendi cuccokat mutat be, erősítve a magazinos, "life-style" elemeket (pl. a fedélzeti kamerák, ikonikus vagy trendi karórák és kütyük, stb.). A klasszikus hírek rovat átalakult "TOP HÍREK" rovattá, melyben az autós iparág technikai újdonságairól és innovációiról olvashatunk majd, de akár meghökkentő újdonságokról is. Emellett kisebb, kiegészítő elemek teszik színesebbé, változatosabbá a hosszabb összeállításokat, pl. "am-TIPP"-ek, "am-INFOK", "am-ÖSSZEGZÉS"-ek. A lap fontos pillére marad a motor és a sport tematika is - ami egyedülálló az autós lapok piacán.

A tartalmi frissítést modernebb layout, karakteresebb vizuális megjelenés teszi még hangsúlyosabbá.
Frissült az ikonikus SÁRGA-FEKETE "autó-motor" LOGÓ is. 2018-ban az autó-motor kommunikációja 2 szlogennel fut 2018-ban: a magazin használni fogja az állandó szlogent ("autó-motor- a vezető magazin") és az új, "autó-motor - 70 éve vezetünk" szlogent is, ezzel is hangsúlyozva a jubileumi évet.

Az anyalappal egyszerre megújulnak az autó-motor tematikus különszámai is, az autó-motor EXTRA magazinok. Prémium minőségben és formátumban (az anyalaphoz képest is nagyobb méretben), magasabb oldalszámban (84 oldalon), eltérő tartalommal jelennek meg az EXTRA kiadványok.

Az első autó-motor EXTRA magazin június 7-én jelenik meg a piacon, fő tematikája a 70 éves jubileum, sok-sok érdekességgel az autós iparág történéseiből. Az idén 20 éves automotor.hu oldalon pedig külön rovat indul a 70. jubileumi év tiszteletére.

A megújulást kommunikációs kampány is kíséri (POS kommunikáció kiemelt árushelyeken és benzinkutakon, nyomtatott sajtó, citylight, rádió, tv, műsorszponzorációk, online és social media, előfizetési akciók).

Az autó-motor csapata zártkörű Gálavacsora keretében ünnepelte Partnereivel 70. születésnapját és a magazinok megújulását. A Várkert Bazárban tartott eseményen az autós iparág jeles képviselői, vezetői és döntéshozói ünnepeltek együtt az autó-motor csapatával és kiadójával. Az est díszvendége dr. Palkovics László, innovációs és technológiai miniszter volt, aki beszéddel is köszöntötte az ünnepeltet és a vendégeket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!