mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Digitális fókuszú PR kampány Balaton Sound-ra
2018-07-02 13:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A HPS PR csapata által kidolgozott Safety First koncepció egy olyan kezdeményezés, ami a tudatos és biztonságos fesztiválozásra hívja fel a figyelmet, megoldást nyújtva a fesztiválon felmerülő problémákra.

Az edukáció, és a digitális, azonnali segítséget nyújtó chatbot mellett a kampány része egy vadonatúj speciális oktatással járó önkéntes program, amely először a Balaton Sound-on jelenik meg. A programban olyan fiatalok dolgoznak, akik szeretik a fesztiválok pezsgését, de a szórakozás mellett szakítanak időt egymásra is, és segítenek abban, hogy a fesztiválok mindenki számára biztonságos helyeket jelentsenek.

Az edukatív PR kampányba olyan szakértőket vontak be különböző területekről, akikkel valódi figyelemfelhívást és segítségnyújtást tudtak elérni:
 
  • Dr. Zacher Gábor, toxikológus
  • Dr. Hevesi Kriszta, szexuálpszichológus
  • Metzker Viktória, DJ
  • Henry Kettner, vlogger-influencer
  • Benis Dániel, technikai vezető
  • Tóth Tibor, szolgáltatásfejlesztési vezető
  • Fülöp Zoltán, fesztiváligazgató


A kampány első, edukációs szakaszában különböző terület szakértői mérték fel nem csak a fesztiválozással, hanem általánosságban véve, a szórakozással járó problémákat és ezekre hoztak tanácsokat, amelyek betartása egy jóval tudatosabb és biztonságosabb fesztiválozást eredményez.

A kampány második szakaszában, a fesztivál idején a speciális kiválasztáson és oktatáson átesett önkéntesek segítik a biztonságos fesztiválozást a kijelölt Safety First pontokon.

A Safety First program innovatív, digitális megoldása pedig az azonnali segítségnyújtást lehetővé tevő, Messenger felületen keresztül elérhető chatbot funkció, ahol nem csak a fesztivállal kapcsolatos információk érhetőek el, hanem probléma esetén azonnali segítséget kérhetnek maguknak és társaiknak a fesztiválozók.

"Rendkívül izgalmas volt számunkra a megkeresés, amelynek a célja a fesztiválbiztonság PR eszközökkel történő növelése volt.
Büszke vagyok, hogy létrehoztuk a Safety First kezdeményezést a Balaton Sound-on, és olyan projekten dolgozunk, amivel értéket teremtünk, biztonságosabbá tesszük a fesztiválozást! Szakértők bevonásával, edukáció segítségével tudatos szórakozásra ösztönözzük a bulizókat, illetve olyan digitális, chatbot megoldást hoztunk létre, amivel nem csak megkönnyítjük a programok és azok helyszínének keresését, hanem probléma esetén a fiatalok magukon és társaikon is akár egy chat üzenet elküldésével segíthetnek! Külön öröm számunkra és nagyon köszönjük, hogy a sajtó is támogatta a kezdeményezés edukatív részét a szakértőinkkel való interjúk készítésével. Ezáltal a fiatalok még szélesebb köréhez jutottak el szakértőink tanácsai." - mondta el Zorigt Batjin, a HPS PR divízió vezetője.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


SHR% (közönségarány)

Break

Alfa együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés


Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!