mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az E.ON a Balaton Sound-on
2018-07-06 10:26 [Marketinginfo.hu]

Az E.ON az energia fontosságára hívja fel a figyelmet, ezért egy mindenki számára könnyen elérhető aktivitással készült a fesztiválszezonra.


A Balaton Soundon már elérhető Mozdulj.ON aktivitás tovább viszi az E.ON áprilisi márkakampányában megkezdett gondolatot: rajtunk is múlik, hogy alakul a jövő, személy szerint is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy élhetőbbé alakítsuk azt. Mindannyian tehetünk egy zöld lépést a környezetünkért, egy energiahatékonyabb jövő felé. Az egyik első lépés annak megváltoztatása, ahogy az energiáról gondolkodunk, a lépésszámlálós applikáció még több lépésre inspirál mindenkit.

Szinte hihetetlen, de egy átlagos fesztiválozó 8,3 kilométert, azaz nagyjából 12-15 000 lépést tesz meg egy nap alatt egy fesztiválon, de az igazán aktívak ennél jóval többet is. A mozgás tehát adott - már csak el kell kérni érte a jutalmat. Az E.ON arra buzdítja a Balaton Soundon résztvevőket, hogy töltsék le a Mozdulj.ON applikációt, sportoljanak, sétáljanak és táncoljanak sokat a fesztivál ideje alatt, lépéseiket pedig váltsák be az E.ON standnál elérhető ajándékokra. A fesztiválozók a megtett lépésszámtól függően LED-es pólóval, napszemüveggel, vagy napelemes mobiltöltővel lehetnek gazdagabbak. Akik a legtöbb lépést teszik meg, azok a felfújható, unikornis vagy flamingó úszógumi közül is választhatnak, a vizenergiáját is hasznosítva.

"A Mozdulj.ON Stage szeretettel vár minden fesztiválozót, az EON színei igazi karibi hangulatot teremtettek. Az elmúlt évek időjárási kihívásai után mindenre készültünk, hidegben fűtünk, melegben hűtünk és közben mindenkit feltöltünk"- mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!