mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új kreatívügynökséget választott a Coca-Cola
2018-07-09 13:13 [Marketinginfo.hu]

2018 júniusától a Publicis a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ATL kreatívügynöksége.

A teljes alkoholmentes italportfóliót kínáló vállalat több hónapos, kétfordulós tenderen választotta ki a közkedvelt márkái, köztük a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite, a Kinley, a Cappy, a NaturAqua, a GLACÉAU smartwater, az AdeZ és a FUZETEA márkák ATL kreatívjait készítő ügynökséget.

"Ahogy világszerte, Magyarországon is teljes alkoholmentes italportfóliót kínáló vállalattá alakulunk, a folyamatos fejlesztés és innováció révén egyre több márkát forgalmazunk a szénsavas és a szénsavmentes kategóriákban, emellett a cukor- és kalóriamentes szegmensekben is. A bővülő márkaválaszték pedig egyre komplexebb gondolkodást, egyre kifinomultabb marketingkommunikációs megoldásokat igényel," mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője. "A kreatívtenderen olyan partnert kerestünk, aki friss, innovatív megközelítést és stratégiai gondolkodást ad hozzá hagyományosan markáns marketingkommunikációnkhoz, emellett értékeltük a Publicis javasolta együttműködési modellt is."

"Kétlépcsős tenderen választottuk ki új kreatívügynökségünket: először a közép-kelet-európai regionális csapat szűkítette a mezőnyt a két legjobb pályázóra, majd a hazai tenderfolyamat során úgy döntöttünk, hogy nyártól a Publicis-szel dolgozunk," mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere. "Egy évtizeden keresztül dolgoztunk a McCann Budapest csapatával, köszönjük a munkájukat és további sok sikert kívánunk nekik!"

A megbízás keretében a Publicis felel majd a Coca-Cola Magyarország szénsavas és szénsavmentes üdítőitalainak ATL kommunikációjáért, a kreatív stratégiától, a megvalósításon át a projektmenedzsmentig. A brief a digitális csatornákat és felületeket nem érinti.

"Nagy lelkesedéssel várjuk a közös munkát. Óriási elismerés és lehetőség olyan ikonikus, globális márkákkal dolgozni, mint a Coca-Cola és a portfólió többi tagja. Köszönjük a magyar csapat bizalmát, biztos vagyok abban, hogy egyedi és jövőbemutató megoldásokkal tudjuk a Coca-Cola Magyarország üzleti sikereit támogatni," mondta Urvölgyi Balázs, a Publicis cégvezetője.

A Publicis megbízása határozatlan idejű.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!