mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Digitális Üzletágvezetőt igazolt az Insomnia
2018-07-09 15:13 [Marketinginfo.hu]

Júniustól Marosi Balázs tölti be az Insomnia Reklámügynökség Digitális Üzletágvezető pozícióját.

A közel tizenöt éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember korábban olyan nagy nemzetközi márkák digitális kommunikációján dolgozott, mint a Coca Cola, a Mastercard, a Telenor vagy a Dr. Oetker.

Marosi Balázs a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán szerzett közgazdász diplomát, angolul, olaszul és spanyolul is beszél. Karrierjét 2005-ben a DDB-ben kezdte, ahol többek között online kampányokat menedzselt.

A ma már Possible néven futó Carnationnél töltött évek során olyan világmárkák digitális kommunikációja képezte portfolióját, mint a Telenor vagy a Raiffeisen, a The Coca Cola Company részére pedig 11 ország promóciós kampányainak fejlesztését végezte a Coca Cola és Fanta márkákon.

2016-tól mostanáig a Neo Interactive csapatát erősítette, ahol az integrált digitális kampányokért felelős business unit vezetőjeként nagy nemzetközi márkák - mint a Dr. Oetker, a Pernod Ricard vagy a Lidl - digitális stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában vett részt.

Marosi Balázs feladata az Insomnia digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, innovatív kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele az ügynökség hazai és közel-keleti tevékenységét egyaránt támogatva.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!