mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
2018-07-13 09:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Fontos lépéseket tesz a Facebook annak érdekében, hogy átláthatóbbá tegye a közösségi oldalon futó reklámok és az ott regisztrált oldalak működését.

A transzparenciát szolgáló újítások révén a felhasználók a korábbinál több információt kaphatnak a Facebookon jelen lévő vagy reklámokat vásárló szervezetekről és vállalatokról, a nagyobb átláthatóság pedig a közösségi oldalon zajló visszaélések csökkentését is elősegíti majd.

A Facebook-oldalak menüjében megjelenő új, "Info and Ads" nevű menüpontban a felhasználók áttekinthetik, hogy az adott oldal működtetője milyen hirdetéseket futtat a Facebookon, a Messengeren, az Instagramon, vagy a Facebook partnerhálózatán. Ebben a menüpontban az olyan hirdetéseket is listázza a Facebook, amelyek célközönségében egy adott felhasználó nem található meg. Ezen a felületen a felhasználók jelenthetik is a Facebook számára az általuk problémásnak ítélt hirdetéseket a "Report ad" (hirdetés jelentése) menüponton keresztül.

Szerencsére a Facebookon futó hirdetések döntő többségét legitim módon működő vállalkozások és szervezetek adják fel: például potenciális új ügyfeleket kereső kisvállalkozások, egy jó cél érdekében adományokat gyűjtő jótékonysági szervezetek, vagy akár választáson induló politikusok - ugyanakkor rossz szándékú szereplők visszaélésre is használhatják a közösségi oldalt. A most bejelentett újítások csak a kezdetet jelentik, hiszen a Facebook folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. Azzal, hogy a hirdetések és oldalak terén nagyobb átláthatóságot biztosít, a Facebook megkönnyíti az esetleges visszaélések kiszűrését is.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!