mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elindult a MÁV-csoport Instagram-oldala
2018-07-23 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A nemzeti vasúttársaság - Twitter-oldalának tavalyi indulása után - immár Instagramon is igyekszik összekötni egymással a vonatozás rajongóit.

Az oldal indításához a vasúttársaság megalakulásának 150. évfordulója adta az apropót, így a szerkesztők megkülönböztetett figyelemmel kísérik a születésnap alkalmából felmatricázott Taurus mozdony útját, hosszú távon pedig szeretnék népszerűsíteni a vonatozást, a vasutat a virtuális közösségi térben.

Az induláshoz kapcsolódóan a MÁV-csoport egy játékkal is jelentkezik: 2018. augusztus 1. és 31. között várják a felhasználók fotóit az ünnepi díszbe öltöztetett mozdonyról #máv150 hashtaggel; a legtöbb like-ot begyűjtő kép készítője értékes - a vasút világához köthető - ajándékokkal lesz gazdagabb. A díjátadóra a jubileumi év kiemelt eseményén, a Nemzetközi Vasúti Járműparádén kerül sor szeptember 7-én.

Az Instagramra világszerte több mint 1 milliárdan regisztráltak már, és hazánkban is több mint 1,5 millióan - közülük 700 ezren naponta - használják, a létszám pedig dinamikusan növekszik. A felhasználók többsége a 34 év alattiak köréből kerül ki. Az utazás - nemcsak globális, de hazai viszonylatban is - régóta az egyik legnépszerűbb téma az oldalon. Egy 2018-as felmérés tanúsága szerint már nemcsak a feltöltött, de a megtekintett tartalmak között is népszerűbb a városok, tájak, természet témakör, mint a barátok és család kategória, ami azt jelenti, hogy szívesebben fotózzuk a környezetünket, mint magunkat, és szívesebben is nézegetjük az ilyen tematikájú képeket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!